slimer Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 hei..er på brett 3.. der hvor du kjører snøskuter og får sneiper i hendene.. men har gjort alle de andre oppdraga på brettet og skal nå inn i den militære fasciliteten.. men finner ingen måte å komme meg inn der på. noen som kan hjelpe?noen hint? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-02 14:40 ] Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: der hvor du kjører snøskuter og får sneiper i hendene.. Runda omsider NOLF2 i helga, men må si at jeg ikke skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
balrog Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Når du har kjørt over brua (dvs. ikke den store i begynnelsen, men den lille), kommer du til et sted der det du har et hopp/fjellknaus på høyre side. Kjør inn til høyre etter hoppet og helt i enden. Der tar du fart og hopper over veien du kom. Lykke til. _________________ Opinions are like assholes, everybody´s got one. ________________________________________ AMD XP2000+ Asus A7V333 Asus Geforce3 ti200 2x256MB Crucial DDR@PC2700 Sibak AC-2625 B 3x Enermax UC8FAB System temp @ 39ºC [ Denne Melding var redigert av: balrog på 2002-12-02 15:36 ] Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ja det er en vei til høyre (når du kjører nedenifra og opp) før veien til høyre som fører til denne hytten. Man kan ikke se den så tydelig så du får leite. Når du ikke finner noen vei inn så er det jo logisk å tenke at det ikke er der man skal når man har leitet en stund. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg fant forøvrig et kart i begynnelsen av dette levelet som viser hva som er hvor og hvilken vei man bør ta. Husk alltid å sjekke alle skuffer/skap og sånn - mye morsom (og noe nyttig!) info der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå