Andreashoftun Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Plutselig når jeg skulle åpne et spill klikka pc'en og alle fargene i regnbuen var spredt rundt på skjermen. prøvde å boote, men fargene er fortsatt forvridd. kommer ikke inn i windows, da blir skjermen helt svart. Har noen peiling på hva dette kan være? skjermkortet er et xfx 7900gtx hvis det skulle være til noen hjelp Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Plutselig når jeg skulle åpne et spill klikka pc'en og alle fargene i regnbuen var spredt rundt på skjermen. prøvde å boote, men fargene er fortsatt forvridd.kommer ikke inn i windows, da blir skjermen helt svart. Har noen peiling på hva dette kan være? skjermkortet er et xfx 7900gtx hvis det skulle være til noen hjelp 7867943[/snapback] Har du klokka kortet? I såfall sett det til default. Uansett så høres det ut som det har tatt "kvelden" Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Om kortet har tatt kvelden så får du vel mest sannsynlig ikke noe bilde i det hele tatt.. men om det rett og slett bare går for varmt, slik at du får artifacts, da kan det oppføre seg slik! Trenger ikke nødvendigvis gå varmt heller, men kjøre på for høye frekvenser! Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jepp, kan nok hende det kjører for varmt. Du vet ikke om det er mye støv i maskinen din? Sånt skjer av og til pga av at det er støv i porten og. Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) jeg har prøvd å renske litt, men det ser ikke ut til å hjelpe. det er heller ikke fordi kortet har gått varmt, ettersom det ikke funker nå heller etter 1 time. får heller ikke ordna noe i biosen siden skjermen blir svart. virker som om skjermen mister kontakten når man er i biosen og i windows blir ikke klok på detta Endret 4. februar 2007 av Andreashoftun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå