Patrick de Maar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har lett litt rundt men finner ingen dato for KH2: Final mix+. Eneste datoen jeg finner er Mars 29, 2007, Japan, som er satt av Square-Enix. Uavhengige kilder sier at det vil lanseres Høst 2007 Nord-Amerika, men dette er ikke bekreftet av Square-Enix. Når kan vi forvente en Europeisk lansering av spillet? Kan vi forvente en i det hele tatt? For dere som ikke vet hva Final Mix+ er: Det er Chain of Memories PS2 remake, sammen med KH2. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vet ikke noe om det, men fins det en FINALE MIX til det første KH spillet? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ikke etter hva jeg vet. Jeg solgte playstation2 min for noen år siden, men fikk spillt igjennom det første KH spillet. Derfor lurte jeg på om KH2: Final Mix+ skulle komme til Europa, grunnet jeg veldig gjerne vil spille Chain of Memories uten å måtte gå til innkjøp av en Gameboy også... Lenke til kommentar
Roxas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg må nok dessvere skuffe dere med at Kingdom Hearts 2 Final Mix+ ikke kommer til Europa. Etter det jeg vet er det "Japan Only." Sorry folkens. Ja det finnes et Kingdom Hearts Final Mix, men det er "Japan Only." Så da er nok denne det også. Sånn er det, ganske kjipt hadde sett frem til en det selv, men det kommer nok ikke til Europa. Går jo an og kjøpe det på nettet og spille det hvis du har en "mod chip" til din Playstation 2, men det vet jeg ikke hvordan man skaffer. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har lett litt rundt men finner ingen dato for KH2: Final mix+. Eneste datoen jeg finner er Mars 29, 2007, Japan, som er satt av Square-Enix. Uavhengige kilder sier at det vil lanseres Høst 2007 Nord-Amerika, men dette er ikke bekreftet av Square-Enix. Når kan vi forvente en Europeisk lansering av spillet? Kan vi forvente en i det hele tatt? For dere som ikke vet hva Final Mix+ er: Det er Chain of Memories PS2 remake, sammen med KH2. 7867917[/snapback] det er en special edition av KH2 og Chains of Memories PS2 remake. i special editionen kan du sloss mot alle organization medlemene Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg er klar over hva det er. Roxas: Om Japan kjører en Final Mix over again, altså bare Japan Release så blir jeg nesten litt sur. Du har vel rett også. Hadde gledet meg jeg. Endret 8. mai 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå