Gå til innhold

Kane & Lynch not coming to PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Kane & Lynch not coming to PS3

Eidos has confirmed that forthcoming killer-app Kane & Lynch: Dead Men will not be coming to the PlayStation 3, instead remaining exclusive to the Xbox 360 and PC.

Last week, the web went all of a flutter after the game's Australian publisher, Atari, put out a press release declaring that the title was also in development for PlayStation 2, PSP and PS3.

However, Eidos has come forward to rectify said mistake, claiming that the press release was full of errors. Kane & Lynch: Dead Men is due for release on 360 and PC later this year

Link

Enda en god tittel MS har sikret seg :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er som jeg har sagt tidligere. At jeg tror at man får med seg de fleste spill som er verdt å spille ved å ha ps3 og pc. Ms vil satse hardt på Vista som spille plattform og vil derfor sikre seg spill til vista. Er vel ikke lenge før at Halo3 blir annonsert for vista. Men har aldri likt halo, men kan vel prøve igjen.

Lenke til kommentar
Ja det er som jeg har sagt tidligere. At jeg tror at man får med seg de fleste spill som er verdt å spille ved å ha ps3 og pc. Ms vil satse hardt på Vista som spille plattform og vil derfor sikre seg spill til vista. Er vel ikke lenge før at Halo3 blir annonsert for vista. Men har aldri likt halo, men kan vel prøve igjen.

7867878[/snapback]

Ser absolut ingen grunn til å eie en PS3 når du har X360 og PC. Live anyware er noe som vil komme til X360 og PC :)

Kane & Lynch blir nok enda en god tittel til boksen våres

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Nei nettopp! Du ser ingen grunner, fordi du ikke vil ha de store gode spillene som kommer til ps3. Men det er da min personlig mening, du får gjerne mene at alle de spillene er noe dritt. Men om man har pc og ps3, eller pc og wii så får man tilgang til ett større antall titler enn det man får med xbxo 360 og pc.

Lenke til kommentar
Nei nettopp! Du ser ingen grunner, fordi du ikke vil ha de store gode spillene som kommer til ps3. Men det er da min personlig mening, du får gjerne mene at alle de spillene er noe dritt. Men om man har pc og ps3, eller pc og wii så får man tilgang til ett større antall titler enn det man får med xbxo 360 og pc.

7867945[/snapback]

Jeg poengterer X360 og PC passer bedre sammen med Live anywhere. Enkelte spill kan spilles sammen online med en X360 og PC

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Det er da temmelig åpenbart at Microsoft ikke kommer til å grave sin egen grav med å gjøre de viktigste xbox spillene tilgjengelig på pc. Hvorfor skulle de praktisk talt gjøre xbox 360 til en unødvendig konsoll så lenge man har pc ?

Lenke til kommentar

Nei de vil ikke gjøre dette med alle spillene, men med mange. Og poenget var bare at man får tilgang til ett større antall spilltitler ved å ha wii/ps3 og pc enn ved xbox 360 og pc. Men det beste tilbudet får man ved å ha ps3, wii, xbox 360, psp, ds og pc. Da skulle man være sikret de fleste gode titler.

Lenke til kommentar
Det er da temmelig åpenbart at Microsoft ikke kommer til å grave sin egen grav med å gjøre de viktigste xbox spillene tilgjengelig på pc. Hvorfor skulle de praktisk talt gjøre xbox 360 til en unødvendig konsoll så lenge man har pc ?

7868048[/snapback]

Enig. De vil nok ha "lokkemat" for at folk skal kjøpe X360

Lenke til kommentar
Nei de vil ikke gjøre dette med alle spillene, men med mange. Og poenget var bare at man får tilgang til ett større antall spilltitler ved å ha wii/ps3 og pc enn ved xbox 360 og pc. Men det beste tilbudet får man ved å ha ps3, wii, xbox 360, psp, ds og pc. Da skulle man være sikret de fleste gode titler.

7868060[/snapback]

Du har da på ingen som helst måte grunnlag for å spekulere i antall titler.

Om man får tilgang til et større antall spilltitler gjenstår da å se, man kan spekulere hvorvidt om arkitekturen til PS3 vil føre til at utviklere må ta et valg mellom xbox360 og ps3 grunnet kostnadene ved å utvikle spill til to forskjellige konsoller med to svært forskjellige arkitekturer.

Microsoft kommer til å åpne opp for at titler som allerede kommer til alle konsollene, skal kunne tilby at vista brukere og xbox360 brukere skal kunne spille live sammen. Halo er en killer-app som selger konsoller for Microsoft, de kommer ikke til å plassere Halo3 på pc bare for at vista brukere skal kunne spille live med 360 brukere, det er da et gigantisk tapsprosjekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...