moongo0se Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Heisann. Har de siste dagene prøvd å koble min 26" LCD-TV til pc`en min. Dette fungere stortsett greit, bortsett fra at jeg får problemer når jeg skal se på filmer, videoer etc som er tatt opp i widescreen format. Det som skjer er at dersom jeg kjører LCD-TV`en i en widescreen oppløsning, f.eks. 1360X768, så viser den widescreen videoer som 4:3, dvs at det er en stort svart rand rundt hele videoen. Har jeg LCD-TV`en derimot i 4:3 oppløsning, som f.eks. 1024X768 funker alt fint. Any suggestions? Ahh, btw, kjører LCD-TV`en via en dvi-til-vga kabel. Endret 4. februar 2007 av moongo0se Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Oppstår problemet bare når du kjører filmer ? Og hvilken "source" benytter du ? tradisjonell DVD spiller (som står på benk) eller bruker du DVD spiller i PC ? Støtter både DVD spiller, evt skjermkort og TV HDCP (kopibeskyttelsen i HDMI standarden) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå