Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treg som pokker! hjelp!?

Anbefalte innlegg

Jeg formaterte igår (03.02.2007) og idag når jeg skulle slå på pc'n tok det en evighet før alt som skulle komme opp. kom opp. vanligvis tar det ca 10-14 sec fra jeg trykker på knappen på pc så jeg slår på og til alt er komment opp i windows. nå tok det hvertfall 2 min.

hva gjør jeg?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg formaterte igår (03.02.2007) og idag når jeg skulle slå på pc'n tok det en evighet før alt som skulle komme opp. kom opp. vanligvis tar det ca 10-14 sec fra jeg trykker på knappen på pc så jeg slår på og til alt er komment opp i windows. nå tok det hvertfall 2 min.

hva gjør jeg?

takker for svar

7867509[/snapback]

Høres ut som du har fått det problemet jeg hadde med min gml maskinen. Det som var feil da var att jeg hadde fått ett virus om lå på en eller begge av Ram brikkene og når jeg bytte ut brikkene fungerte alt greit igjen.

Lenke til kommentar
Du kan ikke få virus på RAM-brikkene. Alle data på RAM-brikkene blir fysisk slettet når strømmen slås av. Var nok den ene RAM-brikken som hadde røket i ditt tilfelle i så fall.

7867573[/snapback]

har sjekka alle. alle virker. hva nå?

Lenke til kommentar

Jeg refererte egentlig til han som svarte under deg, men RAM-brikkene er lurt å sjekke. Kan ikke være biosen som har omstilt seg så prosessoren har blitt klokka ned? Virker usannsynlig, men skader ikke sjekke sikkert.

Kjør virusskann når du er inne i windows også.

Lenke til kommentar
Jeg refererte egentlig til han som svarte under deg, men RAM-brikkene er lurt å sjekke. Kan ikke være biosen som har omstilt seg så prosessoren har blitt klokka ned? Virker usannsynlig, men skader ikke sjekke sikkert.

Kjør virusskann når du er inne i windows også.

7867661[/snapback]

har sjekka rammen alle virker. cpuen er som den skal. og jeg formaterte igår. har tatt virus scan. jeg blir iritert hvis jeg må formatere. har formatert 2 ganger denne helga. =/

Lenke til kommentar
Oppdatert windows enda eller?

Kjørt noen form av spyware/malware scan?

Hvilke programmer var det du hadde lagt inn etter siste reformatering og windowsinstallasjon?

7867980[/snapback]

hehe. alt du ser på bildet. ++++ spill. ja. hart prøvd tatt full update på alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...