hemi-cuda Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, blir litt moro å høre hva folk gjør på en dag med sol ute. Er du ute, er du inne? Hva gjør du ute/inne? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor skal jeg gjøre noe spesielt fordi det er sol ute? Det er muligens en bittelitt større sjanse for at jeg gidder tanken på å bevege meg utenfor døra om det ikke regner/snør, samt ikke fryser ræva av meg, men jeg holder meg stort sett inne uansett. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tja.. Vil ikke si at jeg lettere går ut fordi det er sol. Så en dag med sol er ikke for meg så veldig annerledes enn alle andre dager. Kanskje tar jeg meg en tur ut. På søndager (i dag) jobber jeg på gård, hvor jeg plukker egg, og jeg trener golf ! Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor skal jeg gjøre noe spesielt fordi det er sol ute? Akkurat sånn tenker jeg å Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I dag feks er det sol og en fin temperatur ute! får vel gå ut en tur, og gå en liten tur etterpå, men det blir nok alt!:S Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Da gjør jeg det samme som om det regner eller er overskyet. Enten er jeg ute å farter ett eller annet sted, ellers så er jeg på skolen, eller så sitter jeg med dataen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sitter inne, og venter på at sommersola kommer. Eller tar en tur til slalombakken. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 vintersola gjør ikke så mye forskjell fra eller til, men sommersol drar meg alltid ut, ut i båt til øyene utenfor her elns. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Pleier å stå snowboard på søndager, men det ble ikke noe av i dag Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg går på fjellet, fisker, sykler, spiller fotball, fotograferer, eller bare er sosial. Ellers er jeg veldig mye inne fremfor pc'en. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Uansett sol, snø eller regn eller hagl går jeg ut og finner på noe eller blir hjemme. været forandrer ingen ting Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 flyr modellfly, hopper fallskjerm, sykler, klatrer.. har alt for mye å gjøre hvis det er sol ute. Hvis det er kaldt og overskyet er det litt værre, men det blir en del sykling/løping/ski uansett. Må begynne med kiting så jeg har noe å gjøre når det blåser skikkelig også... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 da spiller jeg fotball:D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 om det er sommer, så går jeg vel ut. Spørs litt hva jeg gjør når det er vinter Lenke til kommentar
LederSau Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 så lenge det ikke regner pørver jeg å ta meg en løpetur. hvertfall komme meg ut så lenge været er fint. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg fjerner gardinene og lar sola komme inn, for da blir jeg blidere. Jeg fantaserer enda mer om hvor godt det skal bli når sommeren/høsten kommer. Jeg studerer/trener/spiser/sover akkurat som resten av tida. Kanskje jeg får litt mer lyst til å gå på trening, siden jeg slipper å gå i snøvær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå