Gå til innhold

Win XP Pro til 450,- feilprising?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er reservert er det ikkje meir som skal gjerast enn å slette handlingen så er det ute av verden.

7871700[/snapback]

Det er klart, men her er det snakk om om loven støtter Mamoz eller ei.

Har ikke funnet noe på lovdata... noen som har noe derifra (og ikke fra forbrukerkontakten eller andre "omskrivne lover")?

Lenke til kommentar

Klarer ikke å finne noe om dette i forbrukerkjøpsloven, men all rimelighet tilsier jo at butikken ikke burde være bundet til avtalen når prisen er 1/7 av vanlig og det ikke er annonsert som verdens beste tilbud elns. Jeg syns rett og slett at det blir for urimelig mot butikken. Dette er feil som fort kan skje i nettbutikker, og det blir for dumt at en butikk skal kunne gå (potensielt) konkurs pga. helt uvirkelige tilbud som enkelte tydeligvis har null problem med å utnytte.

Lenke til kommentar

Det er jo derfor man tar forbehold ! Men derfra å dra i gang reservering av penger er å dra "forbehold" strikken vel langt.

Det blir jo som å skrive: "Vi forbeholder oss retten til å trekke pengene uten å sende varen".

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er ikke pengene trekt fra konto når de er reservert. Pengene blir vanligvis trekt etter at varen er sendt. Reserveringen er bare grei for oss kunder siden vi lett ser hvor mye penger kommer til å ha, slik at vi ikke bruker for mye og ender i minus. Det er i allfall slik jeg har forstått det, rett meg gjerne.

Lenke til kommentar
Det er jo derfor man tar forbehold ! Men derfra å dra i gang reservering av penger er å dra "forbehold" strikken vel langt.

Det blir jo som å skrive: "Vi forbeholder oss retten til å trekke pengene uten å sende varen".

7872117[/snapback]

Det vil jo ikkje skje, pengene blir trukket når ordren blir fullført av dei ansatte i butikken. Pengane blir reservert, men ikkje trukket før ordren blir fullført.

Lenke til kommentar

Matsemann: Jo faktisk er det sant det at MediaCenter er kjappere enn XP Pro. Det er ikke for ingenting at jeg kjører Windows XP MediaCenter på min laptop nå fremfor Windows 2000. Det er rett og slett for at Windows XP MediaCenter er kjappere.

For det andre: Windows XP AutoPatcher fungerer IKKE i MediaCenter, så at det BARE er media funksjoner som er lagt til og ikke noe annet er fjerna/lagt til er bare jug.

Hvis det bare hadde vært Media funksjon som hadde blitt lagt til XP MediaCenter så hadde faktisk XP AutoPatcher fungert i MediaCenter også.

Lenke til kommentar

Og en ting til: Microsoft har ikke brukt 3-4 år på å legge til Media funksjoner også lansert Windows XP MediaCenter. Han som kommer og forteller meg det har missforstått noe. Han kan umulig ha prøvd hverken XP eller XP MediaCenter.

Lenke til kommentar

Det er nødt til å være noe mer som er endra. Hvis ikke så hadde fremdeles AutoPatcher XP fungert på MediaCenter (Noe den IKKE gjør). Og det er et irritasjonsmoment for min del da jeg kjører AutoPatcher både på Windows XP og Windows 2000 til vanlig.

Lenke til kommentar
Vær så snill da, du har et program som ikke virker, og så er MCE bygd opp helt fra bunnen av? Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det er kun MC som er lagt til, og kanskje noe småtteri er endra (som jeg skrev), men det er ikke noe nytt OS for det.

7884348[/snapback]

Det regnes vel som et annet OS enn XP, men forskjellen er likevel bare den praktiske Media-Center funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...