Gå til innhold

UTROLIG irriterende program - Intellimouse 3.0

Anbefalte innlegg

Ble anbefalt å kjøpe denne, da jeg trengte en ny pcmus og den var billig og bra. Og jeg er strålendes fornøyd. Eneste problemet her er at den og har innstallert en veldig fin funksjon som gjør at når jeg klikker på musehjulet, altså, klikker knappen ned, kommer dette:

svartesteuj4.jpg

Ja det var jo en veldig smart og fin funksjon, men nå er det slik at jeg TRENGER musehjulet i midten sårt i forskjellige programmer jeg bruker. Nå har jeg sitti lenge nok til at jeg har gitt opp. Det er to måter jeg har funnet ut at jeg kan ordne dette på, og den ene er å trykke ctrl-alt-delete og avslutte ipoint. Da oppfører musa seg normalt, i 20 sekunder, før programmet starter av seg selv igjen. Andre måten er at jeg kan uninstallere driverne, men da fungerer jo ikke midtre musehjul lenger. Så da er jeg like langt! Noen som kan hjelpe meg?!? Dette er noe forbannet irriterendes!

Og hvorfor ville man ordne en funksjon som ikke går an å skru av en gang(eller skal være så utrolig gjemt)?

edit: det står ikke en DRITT om dette i manualen heller?!?! Er det jeg som surrer nå eller hva skjer?

Endret av colakork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...