vestlia Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei! Har fått meg windows vista ultimate, og skal innstallere dette. Men hvordan får jeg innstallert det og formatert disken? Gjør man alt via vista cden eller? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Boot fra dvd'en, og i installasjonsprosessen kan du velge å formatere samtidig. Husk å ta backup av viktige data! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Boot fra dvd'en, og i installasjonsprosessen kan du velge å formatere samtidig. Husk å ta backup av viktige data! 7867413[/snapback] Mener du å starte pcen med dvden inni? Prøvde dette men da skrudde bare pcen seg av... Eller mener du å formatere når man er inne i xp og starter vista dvden derfra? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, du må starte maskinen når DVD platen er satt inn - og boote fra den. Husk å sette boot sequence til en rekkefølge som booter fra CD/DVD før harddiskene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du kan jo oppgradere viss xpen din er engelsk og vistaen engelsk. Eller viss xpen er norsk og vistaen norsk. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Må en bruke diskett/drivere til SATA harddisker? Med Vista? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Må en bruke diskett/drivere til SATA harddisker? Med Vista? 7871276[/snapback] Jeg måtte ikke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå