Olanru Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei! Fikk en Revoltec ramkjøler av kameraten min i går og hadde tenkt til å bytte. men jeg ser at det ikke er no vits pga av de jeg har nå er kobberkjølere som er anodisert med svart farge. og det ville blitt krig om varmen mellom de to brikkene hvis jeg eventuelt kjørte to forskjellige metaller. de jeg har nå er som sagt av alu eller kobber og den jeg fikk er av platinum. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ingen problem bare bruk brikken slik den er. At du har kjølere av forskjellige metaller har ingenting å si. og sannsynligvis har den andre brikken også kjøler av alu/kobber men bare dekket med "platinum" finish Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Man kjenner som regel lett på vekta om det er kobber eller aluminium. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjølere på ram brikker er vel mest for pynt og gimmick, og har liten praktisk betydning. Lar man en vifte blåse mot ram brikkene, vil jeg påstå at man kan klokke like langt med "nakne" brikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå