Gå til innhold

Sessa Key Largo


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg lurer på om det er noen som har kjennskap til disse båtene? Ser att nyere modeller er kategori C, mens båten jeg kikker på er kat B. Dette er en 1996 mod. Kikker også på en annen av samme mod, men der står det ikke noe om kategori klasse. Er det noen som kan svare meg på om båtene mot slutten av 90-tallet er kat B? Båtene er 660cm lange.

 

Er det noen som kan si noe om sjøegenskapene til disse båtene? Den ene har en 175hk Mercury EFI motor, og skal gjøre 45knop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Jeg lurer på om det er noen som har kjennskap til disse båtene? Ser att nyere modeller er kategori C, mens båten jeg kikker på er kat B. Dette er en 1996 mod. Kikker også på en annen av samme mod, men der står det ikke noe om kategori klasse. Er det noen som kan svare meg på om båtene mot slutten av 90-tallet er kat B? Båtene er 660cm lange.

 

Er det noen som kan si noe om sjøegenskapene til disse båtene? Den ene har en 175hk Mercury EFI motor, og skal gjøre 45knop.

7867255[/snapback]

 

 

hei! jeg har desverre ikke kjennskap til key largo, men islamorada har jeg kjørt mye!! min erfaring er at sessa eg kjempe gode båter, men de synker litt raskt i verdi.. men skal du ha en god båt så hadde jeg kjøpt sessa!! er litt usikker på efi motorene, men optimax motorene derimot er noen råtasser!! de stopper aldri. men kjør på, jeg ville valgt en sessa med optimax motor på! det er en kjempe god sammenheng!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...