Christian86 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har enkeltmannsforetak, og siden det var første året så gikk det med et greit underskudd. Problemet er at jeg missliker skjemaet for selvangivelse (papirform), så ville gjerne levere via altinn. I utgangspunktet gikk alt greit, jeg fant skjemaet osv, men det var for 2005, og intet for 2006 var tilgjenngelig. Noen som vet en løsning? (har sendt e-post, men tenkte jeg fikk spørre også) Nå antar jeg at siden jeg ikke hadde noe lønnsinntekter forbundet med firma, men som vanlig lønnmottaker, så skal det andre som BSU,Lånekassen og de inntektene føres på min personlige selvangivelse som kommer senere i år, eller? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du skal bare levere en selvangivelse. Selvangivelsen for i år blir tilgjengelig på Altinn med tid og stunder. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dine personlige forhold skal inn med på din personlige selvangivelse. Det som går på enkeltmannsforetaket skal sendes inn på næringsoppgave. Vær obs på at en del tall fra næringsoppgaven skal overføres til din private selvangivelse. Altinn åpner for innlevering av ligningspapirer ca 15. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå