x-ith Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Trenger nytt MotherBoard til AMD, sokkel AM2. Må gi støtte for RAID, ha integrert nettverkskort (min.2 utganger), min. 2xSLI PCIe-slots + helst to til, kan nøye meg med bare en. Har egentlig bruk for tre PCIe-slots, men det er jo så vanskelig å finne Skal overklokkes, så bør være overklokkingsvennlig. Skal overklokke COU, RAM og skjermkort. Noen som vet om noen gode kort å anbefale?? Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Trenger nytt MotherBoard til AMD, sokkel AM2. Må gi støtte for RAID, ha integrert nettverkskort (min.2 utganger), min. 2xSLI PCIe-slots + helst to til, kan nøye meg med bare en. Har egentlig bruk for tre PCIe-slots, men det er jo så vanskelig å finne Skal overklokkes, så bør være overklokkingsvennlig. Skal overklokke COU, RAM og skjermkort. Noen som vet om noen gode kort å anbefale?? 7867237[/snapback] Jeg har dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321030 og er utrolig fornøyd! Har klokka min x2 5200 opp til 2850 mhz Lenke til kommentar
x-ith Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Takk Dette kortet ser bra ut. Synd det ikke er mer PCIe-slots, men skal ordne det på andre måter. Lager bare nettverk, og bare andre PCIe-kort på en annen maskin, som jeg kan bruke via nettverket. Endret 4. februar 2007 av x-ith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå