Kula82 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg er i nettverk med 5 andre maskiner. Når jeg ska laste ned går det fint en stund, til jeg får error. Folk kan laste ned fra meg. Spilling i nettverk og internett fungerer fint. Har prøvd å skru av firewall. Instillinger på nettverkstilkoblingen? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei, ikke direkte et svar til spørsmålet ditt, men når du skal store mengder data er det bedre å bruke TotalCopy hvor du både får høyere hastighet og mulighet for resume om noe går galt. Et lite sidespørsmål: Prøver du å kopiere store (mange gigabyte) filer, eller skjer dette på alle filer? Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Skal ikke ha behov for TotalCopy. Folk kan hente ting fra meg, meen jeg kan ikke hente fra de, og har også prøvd å få andre til å sende over, men funker ikek det heller. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Får du i det heletatt browset andres filer? Hvis ikke ligner det på et rettighetsproblem. Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Får du i det heletatt browset andres filer? Hvis ikke ligner det på et rettighetsproblem. 7869389[/snapback] Såklart! Har jo sagt tidligere at jeg laster ned, og så stopper det opp. Da må jeg selfølgelig browse Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 hm.. sorry. Fikk ikke med meg det. Sjekk eventlogg på maskinen du laster med og laster fra når det stopper. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Igjen, gjelder dette for "små" filer, eller bare for filer over 2GB? For om du har FAT32-filsystem på disken du prøver å kopiere til er maks filstørrelse 2GB. Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Igjen, gjelder dette for "små" filer, eller bare for filer over 2GB? For om du har FAT32-filsystem på disken du prøver å kopiere til er maks filstørrelse 2GB. 7870180[/snapback] 300mb som 500 mb... og jeg kjører NTFS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå