SvennAndre Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hallais. Hvem andre en meg skal se Super Bowl natt til mandag fra og med 00:30? Begynner 6:30pm i usa, så regner med det er 00:30 det begynner norsk tid. Eneste norske kanalen som sender den, afaik, er SportN fra viasat. Heier ikke på noe spesielt team, men NFL er faktisk eneste sporten jeg gidder og se. Fire away! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vi er en hel gjeng som skal sitte oppe å se den her i Stavanger. GO BEARS! Espen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Fins det noe sted å streame TV-sendinga fra på nett? Har ikke kabeltv her engang. Har lyst å se det, selv om jeg ikke skjønner et fnugg av amerikansk fotball. Det er tross alt den største mediebegivenheten i USA. Hvilken amerikansk tv-kanal har rettighetene på programmet? Endret 4. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Espen, høres bra ut.. Her er ølet kaldt og glass ligger i frysern.. Bitex, det er Fox som sender dette i USA. Jeg kan jo alltids sette opp via msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå