Gå til innhold

Vurderer å skifte figur....help!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå et par figurer...en lv60 Hunter...(dem er det alt for mange av og det er ikke altid like enkelt å komme i grupper osv) Har også en lv 64 Gnome Mage...digger å spille Mage men jeg er av den forfengelige typen....

Dem nye tier armor setta ser helt på tryne ut..spesielt på en Gnom da skuldrene dems er så små å pinglete.

Det jeg lurer på nå da er om jeg skal levle opp en Shaman istede..kommet til lv 21 så langt..men det er jo voldsomt mye jobb å få den opp til level som Magen min....er det bare tull å lage en ny på grunnlag at armor gfx på gnomen er så ræva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ser kanskje litt pinglete ut, men de er jo fine de :D

Jeg liker de nye tier settene til mage hvertfall.. ;P

Jeg synes Shaman ser utrolig morsomt ut. Med Windfury :D

Har lagd en selv som har kommet hele til lvl 6 faktisk.

Hadde jeg vært deg, ville jeg ikke rollet shaman når du har en lvl 64 mage.

Mage settene er kule (imo) og det er den/en av de morsomste klassene jeg har spilt selv. Ikke på høy lvl, men..

Lykke til med valget da hvertfall ;)

Endret av Veta
Lenke til kommentar

Mage armoren er ikke så voldsomt ille...men på en Gnome så blir ivertfall dem nye Tier armoren veldig stusselig. Shoulder armor forsvinner inn i hode på figuren og ting ser bare ut som et stort rot...hehe.

Putter du det på en Human eller Draenei så ser det noe heeelt ana ut...litt dumt kanskje å henge seg opp i åssn en ser ut men jeg synes det er litt viktig å se ut som en rå level 70.....ikke en liten klatt. Hehe.

Lenke til kommentar
Mage armoren er ikke så voldsomt ille...men på en Gnome så blir ivertfall dem nye Tier armoren veldig stusselig. Shoulder armor forsvinner inn i hode på figuren og ting ser bare ut som et stort rot...hehe.

Putter du det på en Human eller Draenei så ser det noe heeelt ana ut...litt dumt kanskje å henge seg opp i åssn en ser ut men jeg synes det er litt viktig å se ut som en rå level 70.....ikke en liten klatt. Hehe.

7874621[/snapback]

Da er vel gnom uansett et dårlig valg..

Lenke til kommentar

7874621[/snapback]

7874687[/snapback]

Sant det...ikke et særlig bra valg av meg der. Men det er nå i det siste jeg synes det har blitt et "problem"...

Hvilken server er du på? :p

Hvis du er på Grim Batol, så kan du levle opp en shaman.. :p Vi trenger shammys i guildet ^^

7875404[/snapback]

Er nok på Shadowsong desverre....

Lenke til kommentar

7874621[/snapback]

7874687[/snapback]

Gnome har alltid vært den kuleste alliance magen.

Humans er bare stygge og stive. Men, det virker som det er humans som kler de nye mage-settene best nå i tbc, noe som er litt trist.

Lenke til kommentar

7874621[/snapback]

7874687[/snapback]

Gnome har alltid vært den kuleste alliance magen.

Humans er bare stygge og stive. Men, det virker som det er humans som kler de nye mage-settene best nå i tbc, noe som er litt trist.

7875947[/snapback]

Humans blir som regel prioritert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...