Perdition Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hei, etter at min BenQ sluknet, må jeg ha en ny skjerm. Jeg trenger en ordentlig gaming LCD og er forvirret. Derfor spør jeg dere om det er verdt å kjøpe en 20"+(widescreen eller ikke) til spill. Det hadde også vært fint om dere kunne inkludert noen linker. Takk! Endret 7. februar 2007 av Parad0x Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Har nå sett imellom alle sidene her ang. skjermer men har ikke funnet så mye nyttig informasjon. Defor bumper jeg denne. Endret 7. februar 2007 av Parad0x Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 20" WS er lekkert til spill! Har en dell 2005fpw selv. 12ms er faktisk kjappt nokk for meg :O btw. du tar kraftig i når du bruker bomber for å bumpe en tråd Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fiiiin lovende skjerm fra Nec: http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=181210 NB: Refleks. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har sett litt på den NEC skjermen der, men kommer ikke prisen på den til å svi veldig på pungen? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Wiewsonic vx922 har minimalt med inputlag og er en 2ms skjerm. http://www.behardware.com/articles/632-2/l...o-crts-yes.html Her er den i prisguiden. https://prisguiden.no/product.php?productId=38383 Endret 8. februar 2007 av Gibblay Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har selv Nec skjermen og kan si mye om den. + Utrolig bra bilde + bra fargegjengivelse etter litt kalibrering +Null etterslep, etterslep eksisterer ikke. +glossy panel: positivt pga at fargene blir bedre, bildet klarere. +Gode løsninger, samt USB innganger på siden. - Litt dyr, selv synes jeg det var verdt alle penga - glossy panel: negativt, gjennskinn. Bryr meg ikke om det selv. - Veldig få justeringer, vippe opp og ned. - ikke HDCP Kan anbefale skjermen på det varmeste hvis det er spilling som står i fokus. Kommer aldri selv til å gå tilbake til 4:3! Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde absolutt vært en fordel om du sa hvor mye du ga for den! Dessuten, så har jeg lest i de artiklene om den skjermen der at det er en sånn "glossy" overflate eller noe, som gjør slik at jeg MÅ sitte mørkt for å bruke skjermen. Det tror jeg ikke går... Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dessuten, så har jeg lest i de artiklene om den skjermen der at det er en sånn "glossy" overflate eller noe, som gjør slik at jeg MÅ sitte mørkt for å bruke skjermen. Det tror jeg ikke går... 7900699[/snapback] Jeg har skjermen og min erfaring er at for å unngå irriterende reflekser må vinduer dekkes helt til om dagen og det må være lite eller ingen belysning på. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Les litt i denne tråden. Jeg har den skjermen selv og anbefaler den. Fin skjerm til en billig penge. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg ga 4300,- for Nec skjermen. For min del kan jeg like greit sitte med lyset på å spille. Er ikke så kresen på at alt og alle skal synes, men når jeg spilte/spiller F.E.A.R. så kan det bli et lite problem... slår som regel bare av lyset og drar gardina for, halveis. Vurderte selv LG204 skjermen som blir anbefalt av han over og den er meget god skjerm. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Den skjermen som Boye nevner, er det ikke ny utgave av Nec skjermen som kommer/har kommet nå? Hva er forskjellene på den og den gamle? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det har kommet en ny utgave ja, stemmer det. Forskjellen er navnet som har skiftet fra NEC MultiSync 20WGX2 til NEC MultiSync 20WGX2pro. ellers så er det disse forskjellene. Mulig listen ikke er helt oppdatert. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Har noen eventuelle inspill om NEC skjermen? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Så lenge du liker det med glossy panel ser jeg ingen grunn til å ikke satse på den. Ser ut som en fantastisk skjerm, hadde kjøpt den hvis jeg ikke hadde fått Dell 2407WFP på tilbud... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Samsung kommer snart med en ny 22" som var best i test og som heller ikke koster så mye som NEC. https://prisguiden.no/product.php?p...686&view=prices Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå