Gå til innhold

Stuck : Rainbow Six Vegas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er på det stedet jeg tror det er(på siste brett) så finnes det en bug her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du først kommer inn i rommet, så skyt alle så det er klarert. Kommander teamet ditt til å være et eller annet sted(Hvor som helst, bare ikke la dem hacke dataen eller gå opp trappa) for hvis de følger etter deg funker det ikke. Gå opp trappa slik at du kommer opp der hu dama står bak glassruta, og snik deg forbi vinduet slik at hun ikke ser deg. Når du har kommet over, gå mot døra. Da skal det komme opp "saving progress." Når det har skjedd så trykker du revert to last checkpoint i startmenyen, og du vil starte ved døra, men den vil nå være åpen. :w00t:

Det var dette jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Hvis det er på det stedet jeg tror det er(på siste brett) så finnes det en bug her.
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du først kommer inn i rommet, så skyt alle så det er klarert. Kommander teamet ditt til å være et eller annet sted(Hvor som helst, bare ikke la dem hacke dataen eller gå opp trappa) for hvis de følger etter deg funker det ikke. Gå opp trappa slik at du kommer opp der hu dama står bak glassruta, og snik deg forbi vinduet slik at hun ikke ser deg. Når du har kommet over, gå mot døra. Da skal det komme opp "saving progress." Når det har skjedd så trykker du revert to last checkpoint i startmenyen, og du vil starte ved døra, men den vil nå være åpen. :w00t:

Det var dette jeg gjorde.

7867512[/snapback]

Det var det som hjalp meg, takk nok en gang for hjelpen comprade(selv om han fortalte meg det over liven ;) )

Lenke til kommentar

Tok den.. Klarerte rommet, plasserte meg selv rett til høyre for "hackerommet" ved siden av en kasse, og lot de andre hacke. Så tok jeg de som kom fra taket på min side, og min hjelper de som kom på venstre side for "hackerommet". Da gikk det bra. Så alene opp trappen, komme seg bort til døren, og så var vi igang på neste brett.

Ikke noe sjakk-trekk å spille dette spillet på Realistic!

Lenke til kommentar

Jeg fikk det til til slutt, men på vanlig måte. Bare lot fyren gjøre seg ferdig med dataen, venta litt og så lukka døra seg opp. Var litt vanskelig å drepe alle før det, men jeg satt bare han ene team maten midt ute i actionen, mens jeg sprang rundt og drepte folk (ikke i dekning, ettersom de kom fra alle kanter). Slet nok bare fordi jeg var dum nok til å gå i dekning bak datamaskinen...

(Når dataen ble ødelagt skulle det stått det. Ikke bare "you failed to kill Irena". Jeg forstod i hvert fall ikke hva jeg gjorde galt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...