Espen F Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 andre som blir fristet av denne? http://www.dinside.no/php/art.php?id=33671 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 ja men sjekk utformingen ligner skikelig på mx700 til logitech Lenke til kommentar
geokri Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 designet ligner på logitech?? det er jo samme design som ms har hatt på musa si lenge før mx musene til logitech kom Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 14:07, skrev geokri:designet ligner på logitech??det er jo samme design som ms har hatt på musa si lenge før mx musene til logitech kom hva er du snakker om?den ser helt anderledes ut enn ms explorer musene,gummi greia på sia er jo tatt rett fra dual optical til logitech,små knappene og utforminga på venstre sid,tatt rett fra mx 700. sjekk sjøl da! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl ligner ikke de to så vet ikke jeg Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Virker utrolig lekker ja. Prøvde nettopp den nyeste tråløse til Microsoft som bruker radio signaler, og denne har nesten samme design tror jeg, Dvs utroolig bra :smile: Må nok ha en sånn hvis ytelsen er bra, men venter kanskje til de kommer med pakketilbud med den musa og Bluetooth tastatur. Så får man jo med bluetooth adapter, så kan jeg bruke t68i'en på den, nice! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 14:48, skrev Danny:hva er du snakker om?den ser helt anderledes ut enn ms explorer musene,gummi greia på sia er jo tatt rett fra dual optical til logitech,små knappene og utforminga på venstre sid,tatt rett fra mx 700.sjekk sjøl da! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl ligner ikke de to så vet ikke jeg eh, har du sett en ms intellimouse explorer 3.0 før? bytt ut skallet med et blått et, og lag en lite innhukk til tommelen på siden, så har du den bluetooth-musen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: eh, har du sett en ms intellimouse explorer 3.0 før?bytt ut skallet med et blått et, og lag en lite innhukk til tommelen på siden, så har du den bluetooth-musen. Nå er det jo begrenset hvor forskjellige mus kan være da, men jeg er litt enig med at den ligner veldig på logitech-mus, de og ms har litt forskjellig design, og ser man bort ifra logoen, ville jeg nok tippe logitech hvis jeg så den for første gang. AtW Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Den er jo dønn lik Wireless Intellimouse Optical....eller hva den heter. Vet ikke hva som kom først av den og Logitech sin, men tror det var MS sin. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 var nok ms sin (fordi ms er noen flinkinger, nemmelig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå