Gå til innhold

hmmm.. må kjøpe meg ny mus jeg nå da...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-02 14:07, skrev geokri:

designet ligner på logitech??

det er jo samme design som ms har hatt på musa si lenge før mx musene til logitech kom

hva er du snakker om?den ser helt anderledes ut enn ms explorer musene,gummi greia på sia er jo tatt rett fra dual optical til logitech,små knappene og utforminga på venstre sid,tatt rett fra mx 700.

sjekk sjøl da! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl ligner ikke de to så vet ikke jeg

Lenke til kommentar

Virker utrolig lekker ja. Prøvde nettopp den nyeste tråløse til Microsoft som bruker radio signaler, og denne har nesten samme design tror jeg, Dvs utroolig bra :smile:

Må nok ha en sånn hvis ytelsen er bra, men venter kanskje til de kommer med pakketilbud med den musa og Bluetooth tastatur. Så får man jo med bluetooth adapter, så kan jeg bruke t68i'en på den, nice!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-02 14:48, skrev Danny:

hva er du snakker om?den ser helt anderledes ut enn ms explorer musene,gummi greia på sia er jo tatt rett fra dual optical til logitech,små knappene og utforminga på venstre sid,tatt rett fra mx 700.

sjekk sjøl da!
ligner ikke de to så vet ikke jeg

eh, har du sett en ms intellimouse explorer 3.0 før?

bytt ut skallet med et blått et, og lag en lite innhukk til tommelen på siden, så har du den bluetooth-musen.

Lenke til kommentar

Quote:

eh, har du sett en ms intellimouse explorer 3.0 før?

bytt ut skallet med et blått et, og lag en lite innhukk til tommelen på siden, så har du den bluetooth-musen.

Nå er det jo begrenset hvor forskjellige mus kan være da, men jeg er litt enig med at den ligner veldig på logitech-mus, de og ms har litt forskjellig design, og ser man bort ifra logoen, ville jeg nok tippe logitech hvis jeg så den for første gang.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...