Gå til innhold

Hjelp til kjoep av baerbar...?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har endelig bestemt meg for aa kjoepe en baerbar. Har lagt inn flere traader her tidligere, men da har det alltid endt med at jeg ikke har kjoept likevell. Men naa har jeg bestemt meg, trenger bare litt raad paa veien...

Mine krav til pcen:

-Skal kjoere Windows Vista

-Skal ha stoerst mulig skjerm

-Skal vaere god til spilling (Til aa vaere baerbar)

-Skal ha stor harddisk

-17" skjerm (Eller stoerre?)

Prisen kan vaere mellom 15 - 20 000 (Skal holde noen aar)

Takker alle svar paa forhaand! :)

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hadde nok tatt Inspiron 9400 den er bra da 17" bare konfiguere litt på den med større hdd, cpu og ram så er det konge pc :D

7866608[/snapback]

Ja faar se litt. Er nemlig ikke saa keen paa aa konfigurere pcen osv. Maalet er aa legge i 15 maks 20K og faa en pc som da er helt fullkommen og klar til bruk.

Liker ogsaa best aa kjoepe ting i ordentlig butikk og ikke over nettet (Hatt noen daarlige erfaringer med forsendelser osv osv)

Men kan jeg faa en ordentlig baerbar ved aa gaa til foreksempel elkjop?

Lenke til kommentar
jeg hadde nok tatt Inspiron 9400 den er bra da 17" bare konfiguere litt på den med større hdd, cpu og ram så er det konge pc :D

7866608[/snapback]

Ja faar se litt. Er nemlig ikke saa keen paa aa konfigurere pcen osv. Maalet er aa legge i 15 maks 20K og faa en pc som da er helt fullkommen og klar til bruk.

Liker ogsaa best aa kjoepe ting i ordentlig butikk og ikke over nettet (Hatt noen daarlige erfaringer med forsendelser osv osv)

7866666[/snapback]

hvorfor ikke konfiguere?

Lenke til kommentar

7866608[/snapback]

7866666[/snapback]

hvorfor ikke konfiguere?

7866688[/snapback]

Ender alltid mef feil hos meg, enkelt og greit :) Det beste er naar jeg faar en vare som fungerer fint uten at jeg trenger aa bruke ekstra med tid paa den...

Lenke til kommentar

7866608[/snapback]

Ser naa at man kan gjoere det inne paa dell.no... Trodde du mente aa gjoere det paa egenhand etter kjoepet skjoenner du :)

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...