Testkise Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har en Compaq med P3-800 og 128 mb ram. Hovedkortet støtter visstnok ikke mer enn 1 ghz og 768 mb ram. Kan jeg likevel oppgradere til mer enn 1 ghz, eller får dette ingen virkning? Vil det merkes godt på ytelsen om jeg kjøper meg 512 eller 640 mb ekstra ram? Er det verdt pengene? Lurer litt på hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Kan jeg evt. overklokke 800'en til 1 ghz? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det beste i ditt tilfelle var å kjøpe mer minne, ja. oppgradere til 256 - 512 MB mer hadde gjort susen. Du kan også prøve å overklokke til 1 GHz, men jeg vet ikke hvor mye du vil merke det. Neste steg blir nok nytt HK. Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Men når HK ikke støtter mer enn 1 ghz, så er det ikke vits i å f.eks. sette i en 1,4? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Setter du inn en 1,4ghz vil den mest sansynlig kjøre på 1 ghz, den lille hastighetsøkningen forsvarer ikke prisen. Ram er garantert det du merker mest. En rask harddisk kan også gi ytelsesøkning (spørs hva du har fra før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå