Krvduzvg62dy24 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hei jeg drømmer om å lage spill om hardware et klikkespill... foreksempel som nordicmafia.net eller cyber-wars.com osv... bare det skal handle om dagens hardware. et spill der det gjelder og vere på første plass i verdensekord i overklokking, gå på lan og vise frem den kuleste pc'n eller få beste fps i spill. og for og nå det må du kjøpe hardware da trenger du seff penger . og for og få penger på spille må du jobbe. jobbe forexempel i noe innen hardware. og for å holde dette oppe og tjene penger på det så går det an og ha: reklame eller folk kan kjøpe hardware eller penger på spillet gjennom sms med å sende forexempel: penger eller ln2 til 2024... men jeg hakke peiling på hvordan og lage spill jeg fikk bare så lyst og dele mine ideer med dere Eller finst det et sånt spill Og si ifra viss posten er i feil kategori Endret 4. februar 2007 av 93Matt93 Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 høres veldig spennende ut... Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Første og viktigeste steg når du skal lage et spill er vel å skaffe sponsorer. Har du ikke sponsorer som kan du kan leve godt på så er det ikke så mye som blir gjort. Har ikke peiling på hvordan man lager et spill. Men sponsorer er et skritt i riktig retning. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis det blir noe a la NordicMafia, altså med ekte penger inni bildet, blir det neppe gjennomførbart. Mange unge brukte tusenvis i måneden på det spillet, og foreldrene var sinte og bekymrede. Ungdommene brukte foreldrenes telefoner - med abonnement for å skaffe penger til å kjøpe våpen i en virtuell verden der du ikke får se den virtuelle virkeligheten. Hadde de enda fått sett noe... Hadde det ikke betydd noe! De er svindlere! Angående sponsing kan vel Hardware støtte spillet med Prisguiden, kanskje. Legge alle produktene derfra inn i spillet, til samme priser. Men noen må finne på en annen måte å tjene penger på enn å betale med ekte! *Tenker* Kanskje fått en ålreit startkapital og bygd et system og deretter tjent penger på det ved å sette rekorder i 3DMarkXX ved å overklokke (da må det legges inn en overklokkingssimulator), legge inn ekte resultater fra spill som CS, og tjene gryn etter f. eks. kpd (kills-per-death ratio). Gange din originale sum med dagens eller ukas sessions med kpden og få f. eks. 4 000,- * 2,8 = 11 200,-. Jeg vil si ukas for en moderat økning av kapitalen. Andre muligheter? Uansett høres det spennende ut! Jeg ville nok blitt ganske hekta. Det ville blitt et bra spill med tanke på å få bedre kunnskaper om data óg. Kan vel også legge inn nyheter fra Hardware som har med hardware å gjøre[/b] for å holde spillet up-to-date! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå