marti9 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hallo. Er det nokon som veit om eit program som det går an å lage tema til nokia?? Og går det an å velge mellom alle nokia på det programmet?? Eg har program som lager til sony ericsson, og der kan eg velge modell sjølv. Takk for alle svar Lenke til kommentar
fotball Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har S40 theme studio 2.2 for Nokia mobiler, men de funker bare på mobiler med S40.. men hvis du skal ha den, finner du den her: forumnokia Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hei igjen. Kan eg bruke S40 theme studio 2.2 til nokia 6270 og nokia 6131?? Lenke til kommentar
fotball Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ja:) de er begge S40 mobiler Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 OK. Tusen takk. Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 bare hyggelig 7871678[/snapback] Er det noen som har peiling på hvordan en bruker programmet? har lastet ned et tema som jeg liker.... men jeg får 1 blå kant oppe og nede på hoveddisplayet som ikke er fint! Hvordan kan jeg få vekk d? Lenke til kommentar
fotball Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gå på Idle/Idle Screen Tab Der kommer det opp at Background (idle status area) and Background (idle softkey area) er satt på "None". Det jeg gjorde var at jeg laget et transparent png bilde (5x5, trenger ikke være noe stort) bruk det bildet istedet for "none" Da skal de blå kantene forsvinne Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gå på Idle/Idle Screen TabDer kommer det opp at Background (idle status area) and Background (idle softkey area) er satt på "None". Det jeg gjorde var at jeg laget et transparent png bilde (5x5, trenger ikke være noe stort) bruk det bildet istedet for "none" Da skal de blå kantene forsvinne 8092856[/snapback] Og hvordan lager du den png bildet på 5x5?? Lenke til kommentar
fotball Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 det lager du lett hvis du har et litt mer avansert en vanlig paint på datamaskinen din. et gjennomsiktig dokument som du selv bestemmer størelsen på Gimp er et gratisprogram som det bør funke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå