Xarus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hey, noen som vet hvordan en cloack of shadows + vanish macro skal se ut ?? Mhv Xarus Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Macro er for noobs Lær deg å spill uten.. imo ! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Slike poster kan du la være.... Macros er laget for at de skal brukes! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis det er noen som vet det hadde det vert supert!. Jeg driter egentli i om du mener at jeg skal spille uten. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja det er ikke noe gale med macros, shame on you! Og mitt bidrag: Nei vet ikke Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Macro er for noobs Lær deg å spill uten.. imo ! 7866354[/snapback] Ja, fordi det kreves så mye mer skill å trykke på to knapper istedet for én On-topic: Vet ikke Kan hende du finner noe på wow-europe.com eller worldofwarcraft.com forumene. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 /castsequense Cloak of Shadows, Vanish Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 wowwiki.com har en liste over marcos. http://www.wowwiki.com/Useful_macros/Rogue Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ja, men siden cloack of shadows er ganske ny, så tror jeg ikke at jeg finner noe:S Endret 4. februar 2007 av Xarus Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Fant ut av det:D Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tenkte jeg skulle legge til en annen macro til rogues som jeg synes er verdt og nevne Først går du på interface options og skrur på "auto loot". (Nei du ninjaer ikke automatisk da Du looter selvsagt ikke items med rulle vindu. Bare pass på og ikke åpne kister med mindre du har vunnet de.) Så åpner du macro vinduet.. /macro Jeg anbefaler at du bruker samme ikon for macroene som du hadde på abilitien orginalt. Cheapshot: /cast Pick Pocket /stopcasting /cast Cheap Shot Sap: /cast Pick Pocket /stopcasting /cast Sap Garrote: /cast Pick Pocket /stopcasting /cast Garrote Såh. Når du er ferdig med og lage macroene og har funnet riktig ikon osv bytter du de bare ut med de abilities du hadde fra før Hvis det var noen som ikke skjønte hva de macroene her var til så gjør de følgende: Når du åpner kampen fra stealth med enten Cheapshot,Sap eller Garrote (de vanligste åpnings metodene fra stealth for meg iallefall.. Kan også bruke ambush selvfølgelig.) Så vil du automatisk pick pockete targetet ditt (så lenge de har lommer) og loote samtidlig som du foreksempel sapper eller gir han en smell over huet. Enjoy. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Et problem med auto loot er vel låste kister? Du må åpne de for andre, men pga. auto loot, looter du de med det samme? Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Forsåvidt sant.. Hmm.. Kansje det finnes en grei macro der ute for og slå det av og på kjapt. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Bare å holde shift inne det så looter du ikke alt sammen eller så kan du assigne andre keys... trenger ikke macroer for det Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 SetAutoLootDefault() muligens, men er ikke helt sikker på detaljene Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Macro er for noobs Lær deg å spill uten.. imo ! 7866354[/snapback] Ja, fordi det kreves så mye mer skill å trykke på to knapper istedet for én On-topic: Vet ikke Kan hende du finner noe på wow-europe.com eller worldofwarcraft.com forumene. 7866559[/snapback] Blir dobbelt så vanskelig da Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Toasted: Hva med når mobben resister pickpocketene dine? Lite lurt å stå der med hånda sittende fast i lomma til mob'en når du kommer ut av stealth... Og hvor lurt er det å kjøre det der i high lvl instancer hvor man bør ha imp.sap for å slippe å dø etter en sap? Tror nok en del i gruppa di vil bli rimelig lei av at du på død og liv skal ha 5 sølv hvergang du skal ha en form for CC, og at de i 5% av tilfellene tryner og gjør encounteret vanskeligere. Endret 6. februar 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Trenger ikke imp. sap vel? Jeg har for det meste ingen problemer uten imp. sap. Gjorde Steamvaults (level 70 instance) som level 67, og sappa mye. Ikke et eneste wipe, og daua ikke etter en eneste sap. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 /cast cloack of shadows /cast Vanish enkelt å greit Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke den derne macroen fungerer lengre. Har selv prøvd med noe lignende men har aldri fått det til å fungere. Riktignok var det med Snister Strike og Riposte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå