Gjest anonym_89 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skjønner problemet ditt! Er selv stormforelsket i den beste vennen min! Klarer ikke å tenke på noe annet enn henne. I redsel for å ødelegge vennskapet, har jeg ikke tort å si det til henne. I de siste 3 helgene, har vi vært med hverandre og kyssa.. Skal snakke med henne på skolen i morgen, og finne ut hvordan ståa er Ønsk meg lykke til (Bruker gjestefunksjonen, da det er medlemmer på diskusjon.no som kan ødelegge hele greia ) Lenke til kommentar
Gjest meller Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skjønner problemet ditt! Er selv stormforelsket i den beste vennen min! Klarer ikke å tenke på noe annet enn henne. I redsel for å ødelegge vennskapet, har jeg ikke tort å si det til henne. I de siste 3 helgene, har vi vært med hverandre og kyssa.. Skal snakke med henne på skolen i morgen, og finne ut hvordan ståa er Ønsk meg lykke til (Bruker gjestefunksjonen, da det er medlemmer på diskusjon.no som kan ødelegge hele greia ) 7879674[/snapback] Er omtrent som om jeg kunne skrevet akkurat det samme selv!! Men tror ikke jeg tør å snakke med henne ENDA Har ofte problemer med å forstå meg på henne... Noen ganger virker det liksom som om hun er litt interessert, så virker det plutselig som om hun ikke er det i det hele tatt... Skulle ønske jeg kunne forstå meg på damer Lenke til kommentar
Iril Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Skulle ønske jeg kunne forstå meg på damer 7879936[/snapback] Det er nok bare slik vi er skrudd sammen er jeg redd Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 ja,der har jeg sakt det til hun Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 ja,der har jeg sakt det til hun 7951808[/snapback] og hun sa?? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) vel det jeg hadde forventet meg. "sorry men du er ikke typen min". Men vi er nå gode venna Endret 15. februar 2007 av XanderX Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 sånn kan det gå... men er heldigvis flere fisk i havet da kan være sikker på att det kommer flere både store og små forelskelser Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 føler med deg XanderX har opplevd det samme Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 den var kjip =\ men det er flere bjørn i skogen Lykke til Mvh: Pera Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du har min sympati kjære, for sånt kan skje med alle. Men du kommer over henne! Har selv blitt avvist av en som i starten likte meg, fordi gjennom hele "bli-kjent" prosessen så dreit vi oss begge litt ur for hverandre..Så når jeg endelig skjønte at jeg likte han så var det for sent.. =/ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 "Sorry, men du er ikke helt min type"-svaret gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) "Sorry, men du er ikke helt min type"-svaret gjør meg kvalm. 7970799[/snapback] word! oversatt til norsk: ''Sorry, jeg liker deg ikke'' Endret 18. februar 2007 av Grende Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 "Sorry, men du er ikke helt min type"-svaret gjør meg kvalm. 7970799[/snapback] Snilleste måten å si "Kom deg til helvete vekk" eller "Jeg hadde ikke tatt i deg med en stige" på... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 "Sorry, men du er ikke helt min type"-svaret gjør meg kvalm. 7970799[/snapback] Snilleste måten å si "Kom deg til helvete vekk" eller "Jeg hadde ikke tatt i deg med en stige" på... 7970859[/snapback] Hadde foretrukket de to alternativene du sa. Kunne i det minste tatt det med ett smil da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tør du ikke si det så er du ikke voksen nok for et forhold.... 7866941[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Skulle ønske jeg kunne forstå meg på damer 7879936[/snapback] Det er nok bare slik vi er skrudd sammen er jeg redd 7880193[/snapback] lol det kan du skrive opp! Lenke til kommentar
f9z Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dere er alle tilbakestående,herregud:P 1.Kvinnfolk er lett å forstå seg på, når du setter deg inn og virkelig forstår de. 2.Lol. Hater sånne myke pusegutter som bare vil kose. De vil ha en MANN, ikke noen som kan kalle de søte og lese dem dikt og gi dem blomster i eininga. Det har man venner til. Hahahahaha Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dere er alle tilbakestående,herregud:P1.Kvinnfolk er lett å forstå seg på, når du setter deg inn og virkelig forstår de. 2.Lol. Hater sånne myke pusegutter som bare vil kose. De vil ha en MANN, ikke noen som kan kalle de søte og lese dem dikt og gi dem blomster i eininga. Det har man venner til. Hahahahaha Det er bra du er et ekte mannfolk og finner fram en nesten nøyaktig et år gammel post og kommer med en formidabel utalelse i et allerede ferdigdiskutert emne Men for all del... Jeg er ikke trøtt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 denne går i ignorer lista mi Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dere er alle tilbakestående,herregud:P1.Kvinnfolk er lett å forstå seg på, når du setter deg inn og virkelig forstår de. 2.Lol. Hater sånne myke pusegutter som bare vil kose. De vil ha en MANN, ikke noen som kan kalle de søte og lese dem dikt og gi dem blomster i eininga. Det har man venner til. Hahahahaha og dette kom fre en bruker med navnet f9z (fnis), og faktisk bruker lol aktivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå