Gå til innhold

Xbox 360 "klikket" midt i film, får ingen signal

Vargtassen

Anbefalte innlegg

Var på slutten av King Kong på min nye HD-DVD addon, da plutselig bildet frøs et par sekunder og maskinen(e) skrudde seg av :no:

Nå får jeg ingen kontakt med xboxen, på tv'en står det kun "ingen signaler" når jeg skruer på boxen. Blinker ikke noe rødt, lyser vanlig grønn... Men helt dødt.

Har koblet ut kabler, og forflyttet HD-DVDen til siden for boxen (sto oppå når hendelsen inntraff). Ingenting ser ut til å hjelpe, ventet til den hadde kjølet seg ned også.

Jeg har sett flere filmer uten problemer, og har heller aldri hatt problemer ved spilling. Selve xboxen er kun et par måneder gammel og HD-DVDen et par uker.

Noen som har vært borti det samme?

Er vel ingen annen utvei enn å levere den inn :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Har ikke hatt akkurat samme problemet, men fikk slik "No signal" på TV'en en gang. Xboxen lyste fint og grønt, men det komme ikke noe bilde i det hele tatt uansett hvor mange ganger jeg restartet 360'en. Det eneste som hjalp var å trekke ut kontakten til TV'en, vente litt og så skru den på igjen og da var alt i orden. Vet ikke om dette funker hos deg, men er vel verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Hmm... Har ikke hatt akkurat samme problemet, men fikk slik "No signal" på TV'en en gang. Xboxen lyste fint og grønt, men det komme ikke noe bilde i det hele tatt uansett hvor mange ganger jeg restartet 360'en. Det eneste som hjalp var å trekke ut kontakten til TV'en, vente litt og så skru den på igjen og da var alt i orden. Vet ikke om dette funker hos deg, men er vel verdt et forsøk.

Takk!! Nå funker Xboxen igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...