Propofol Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en bærbar billig datamaskin med mulighet for å redigere film på. Har plukket meg ut denne, men trenger folks synspunkter på om det finnes noe bedre til omtrent samme pris (9-10 000kr.). Specs: * AMD Turion64 TL52 * 17" WXGA * 1024 MB DDR2 minne * 120 GB SATA harddisk * GeForce 7300 128 MB * DVD-brenner * Webkamera * Trådløst nettverkskort * Microsoft Windows Vista Premium Denne maskinen skal hovedsakelig brukes til å redigere film på, den må klare å kjøre program som adobe premiere 1.5. Jeg ønsker ikke å overklokke maskinen, har heller ikke behov for Windows Vista. Endret 3. februar 2007 av eilertsen Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Fint om noen kunne hjelpe meg litt.. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Denne er nok bedre egnet. Kraftigere cpu og bedre skjermkort. Anbefaler også 2G minne for video redigering. Endret 4. februar 2007 av Tor-K-El Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Kan denne bærbare maskinen være et alternativ? Lurte på om det ikke var litt liten prosessor... Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Er det ikke viktig å ha raskest mulig harddisk i videoredigering? Prøv å skaff en 7200 (eller raskere om det finnes til bærbare) Endret 7. februar 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Er det ikke viktig å ha raskest mulig harddisk i videoredigering? Prøv å skaff en 7200 (eller raskere om det finnes til bærbare) 7893058[/snapback] Da regner jeg vel med at jeg må bruke ekstremt mye penger.. eller=? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har ikke fått prøvd den ut riktig ennå, men er den så god som spec'sene sier så kunne du kanskje sett på multinote compal HEL80. Se på multicom.no -> bærbare der kan du f.eks. konfigurere selv. Jeg har bestilt HEL80 1680x1050 skjerm nettop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå