badmuslim Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Min mx510 piper den også! Aldri hørt det før jeg las denne posten dog... Kanskje fordi jeg har drevet med rock 'n' roll de siste 10år og ikke lenger hører de aller lyseste frekvensene så godt som før... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synes denne tråden burde skifte navn til: "Hører du også pipelyder under musa, bli med i klubben".... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Synes denne tråden burde skifte navn til: "Hører du også pipelyder under musa, bli med i klubben".... 8084889[/snapback] "Hei, jeg heter Terje, og det piper i musa mi." "Hei, jeg heter Jonas, og det piper i musa mi også." (Terje, Jonas, Erik, Kurt, Tormod og mange andre i lag:) "Og det er mange av oss!" Men, AA-reklameparodi til side, det ER faktisk en pipelyd i MX518'en min. Men den er så lav at jeg må legge øret inntil den for å høre det, og maskina mi bråker uansett så mye at den overdøver det meste! Har for så vidt vært borti elektroniske duppeditter som lager sånn pipelyd før, og når lyden ble så høy at den var iriterende var det som regel et tegn på at duppeditten var i ferd med å ryke. Så får vi se hvor lenge musa til NonstOp holder! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei, jeg heter SvennA, og ja, det piper fra min mus og. Det er min kjære MX500 som jeg har hatt i flere år, men må nok legge øret inntil for å høre det. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har g7, når jeg tar øret nermere laseren, så hører jeg en pipelyd, men hører den aldri ellers.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei jeg heter Lars og det piper i musa mi... Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 argh! hvorfor leste jeg denne tråden, nå hører jeg en konstant pipelyd fra min mx518 ikke nok til at jeg vil bytte mus da, den er jo perfekt (nesten) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Litt OT, men: Bare for å spørre... Hvorfor sklei denne tråden helt ut og omtrendt til utskjellig av personen som lagde tråden? Bare fordi trådstarter spurte om det var noe galt med musa siden den lager en pipelyd.. Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, det er andre som har har opplevd det samme. Det er ganske vanlig og er ikke veldig farlig. Det piper i min mus også, en god gammel årgang MX500, men jeg tror ikke den skal bite meg av den grunn. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Svarte, nå piper det i både 1000 og 518 musa mi.. Du skulle jo aldri postet denne ;P Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå hører jeg at det piper i musa mi og, definitivt en tråd jeg angrer på at jeg åpnet. Btw, er det ingen jenter her med logitechmus som har problemet, så får jeg meg ihvertfall en god latter. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har samme lyden i min MX510. Bryr meg fint lite om den, men når jeg legger merke til den er den litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå