dennis.se Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei, for noen uker siden begynte jeg å høre en irriterende høyfrekvent pipelyd rundt skrivebordet mitt. jeg leite lenge etter lyden, og fant flere kilder til høyfrekvente lyder (bl.a nanoen min ), men ingen av disse var høye nok til å kunne være kilden jeg var på jakt etter. i dag kom jeg tilfeldigvis til å legge hodet ned mot musa, og til min store overraskelse så var det kilden til skjærende høyfrekvente lyden som har plaget meg. er det noen andre som har hatt liknende opplevelser? er dette vanlig? Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 har hatt 3 stk mx518 og har ikke lagt merke til pipinga før du sa det. enten har du en veldig stille pc. eller burde du klage på musa. Lenke til kommentar
severinM Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei. Hehe, fryktelig dumta av meg å lese denne posten. Jeg hadde nemlig ikke lagt merke til denne lyden, fra min MX518. Men nå hører jeg den så snart det er stille rundt skrivebordet. Rar "feil" i ei ellers perfekt mus, etter min smak. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hmm, samme her med en MX510. Ha bare ikke hørt det før jeg nå la øret helt inntil på undersiden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Prøvde å legge øret helt inntil på undersiden nå, og hører en svak lyd ja, men ikke sjangs til å høre denne sånn til vanlig.. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg visste det!!! HAHAAHA!! Det uoppnåelige har skjedd. En feil med MX51x musa!! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hører den på mx1000 min, men da må jeg legge øret inntil musa og høre godt etter.... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hører det på G5'en min. Men da må jeg virkelig anstrenge meg for å høre den, i tillegg må jeg ha musa helt inn til øret. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hehe.. hører det på min G7 nå også... men må legge den helt inntil øret. Svak høyfrekvent susing. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er noe ulyd i min mx518 og.. Faktisk ganske høy! Hadde det ikke vært for at stasjonære pc'en bråker så fælt så hadde jeg sikkert blitt irritert over den Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hehe Har ikke hørt noe før nå jeg heller. Når jeg legger undersiden mot øret hører jeg det tydelig( har mx 518) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg hører og når jeg legger øret inn til min mx515 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg visste det! HAHAAHA!! Det uoppnåelige har skjedd.En feil med MX51x musa!! 7978970[/snapback] Den har en litt for kort kabel og. Forøvrig har jeg vent meg til denne lyden for lenge siden. Er litt spennende å høre på den høyfrekvende lyden når du beveger musen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg la også øret på baksiden av min MX510, den peip den og ja :!: Men, til og med batteriet på mobilen min lager en svak "susette" lyd når jeg legger øret på det. Men, har ikke sjangs til og høre det på avstand Endret 20. februar 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Faen Det har ikke jeg heller lagt merke til før. Derimot har jeg hørt høyere lyder av høyfrekvent lyd fra PSUen når jeg feks beveger på musen eller bruker scrollen. Men det skjer bare av og til =/ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Haha! Min piper også. Sprøtt. Høres ut som om det kommer fra sensoren. For i det jeg snur musa ned mot musematten (5L "myk") dempes lyden såpass at jeg ikke hører den mer (overdøves av andre PC lyder antagelig). Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Denne tråden her burde skjules, slik at ikke "intetanene" brukere for øye på den Lenke til kommentar
techs Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hihi jeg har også den lyden i musa, men ikke så høy at den irriterer. man må legge øret inntil for å høre den klart.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Minner litt om disse to horisontale stripene man hadde på Trinitron-skjermer før. Mange la ikke merke til dem før man pekte på dem, og etter dette la de alltid merke til dem til sin store irritasjon :!: Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg visste det! HAHAAHA!! Det uoppnåelige har skjedd.En feil med MX51x musa!! 7978970[/snapback] Den har en litt for kort kabel og. Forøvrig har jeg vent meg til denne lyden for lenge siden. Er litt spennende å høre på den høyfrekvende lyden når du beveger musen. 7987042[/snapback] kort kabel? min har for lang. men jeg har den koblet til i tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå