Pricks Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du lest Peter Singer enda? Jeg venter på en interessant diskusjon. Jeg er ikke interessert. Og når det gjelder hvorvidt mitt syn holder vann eller ei...vel, en dag finner vi begge det ut, ikke sant? Bra måte å snike seg unna diskusjonen på, men vi diskuterer faktisk her og nå. Hvis du mener dine egne argumenter ikke holder vann og du derfor ikke tør å delta i debatten, så er det bare å la være. Men uansett så må det da være rom for flere meninger enn dine her i verden...tenk hvis du MÅTTE leve efter mine meninger eller jeg MÅTTE leve efter dine...wow, helvete på jord for oss begge, antagligvis. Ingen sier at det ikke er rom for flere meninger. Men det betyr ikke at meningene dine er basert på virkelighet, logikk og rasjonell tenkning. Jeg sier ihvertfall ikke at dine meninger ikke holder vann eller at du er irrasjonell i din tro på deg selv og din egen perfekte dømmekraft. Du prøver deg stadig på slike små angrep, tydeligvis fordi du ikke har saklige og rasjonelle argumenter, men vet at de er basert på overtro. Jeg har aldri påstått at jeg har perfekt dømmekraft, men jeg henter i det minste ikke argumentene mine fra overtro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå