Bar_B_Q Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 får ikke til å dele flere internett-tilkoblinger på en gang i windows xp. må skifte på hvilken oppkobling jeg vil dele hver gang jeg skal bruke en annen maskin på internett! det må da gå an å dele flere samtidig? en ting til, går det an å bruke "msconfig" i win2000? -får det til i winxp... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 13:01, skrev Bar_B_Q:en ting til, går det an å bruke "msconfig" i win2000? -får det til i winxp... Nei Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det enkleste er å kjøpe en switch eller en router. Denne setter du opp med DHCP. Deretter legger du opp et lite nettverk (brokobling). Hvis du kjører Xp er det bare å følge wizzard for innstallasjon av hjemmenettverk/lite kontor. Yoda Lenke til kommentar
Bar_B_Q Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 har hub da..dessuten bare dial-up ..... er ikke router til adsl? dessuten gidder jeg ikke å investere penger i det:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå