Mushaboom Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei, er på jakt etter et godt skjermkort i 2000 kroners-klassen. Skal primært brukes til spilling med ytelse i fokus og tv-serier men TV-serier kan man jo se på hvilket som helst kort. For et par år kunne jeg alt om skjermkort, men dette var på tiden da Radeon 9800XT var det villeste man kunne sitte med, og jeg har ikke lenger de samme interessene. Trenger likevel et nytt kort, og er åpen for det meste, men ønsker velbegrunnede svar, ikke noe ala dette kortet eier fordi det er nVida etc. Kommer til å kjøpe over disk så ikke foreslå kort som koster over 2000kr. Forøvrig sitter det en A64 3400+ og 1024MB minne i maskinen som en en barebone. Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 radeon x1950xt er vel i grunn det sprækeste du får til agp vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det må vel være X1950PRO AGP da, for tiden det beste AGP-kortet. Test av PCIe-versjonen Den Qle X1950Pro AGP 256/512 tråden Der er det mye info og snakk rundt de kortene Edit: Sjekk også om PSU kan takle det, i tråden jeg linka til over finnes det mye info om slikt. Endret 3. februar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Bare pass på at du faktisk har plass til X1950 Pro-kortet i barebonen din. I så fall er det ikke vits i å vurdere noe annet. Endret 3. februar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Ser jo ut som om dette kortet er litt for "høyt" for en barebone. =( Men, hvis jeg går for dette kortet, vil 256MB minne være tilstrekkelig? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du klarer deg fint med 256MB, kommer forsåvidt ann på hvilke oppløsninger du foretrekker og spille i, prisforskjellen er ikke enorm så jeg ville nok valgt 512 om jeg skulle valgt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå