monzilla Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde et problem med XP, med at jeg ikke kom meg på internett. Jeg fikk ikke tildelt IP-adresse. Det er kontakt mellom pc og routeren, men jeg mottar ingenting eller sender ingenting. Jeg kjøpte Vista, men jeg har samme problemet her. Er det noen som vet hva som skjer? må jeg kjøpe et nettverkskort, er det jeg har på hovedkortet mitt defekt? Noen som kan hjelpe mer her? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har du en 3parts brannmur installert.... Zonealarm etc.... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har du sjekket at du har alle nødvendige nettverksprotokoller? Er modemet satt opp for å kobles til router? (spør bredbåndsleverandøren) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Har en helt ren vista-installasjon, har ikke internett så det er nok ikke mange programmer installert der. Jeg er på nett med laptopen på samme nettverk, til og med hvis jeg bruker samme kabel! Er så dritt lei av dette problemet nå. Det står at jeg er tilkoblet nettet, men maskinen min får ikke IP. Hvis jeg kjøper meg et nettverkstkort, tror dere at det kan hjelpe? takk for svar Prøver å fornye IPen i kommandolinjen med får beskjed om at operasjonen mislyktes fordi det ikke finnes noe kort i godkjent tilstand for denne operasjonen. ? Endret 4. februar 2007 av monzilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå