ullevål Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. Jeg har installert Vista på min bærbare for å teste om den klarer brasene. Jeg har allerede kjøpt og instalert Vista OEM på en stasjonær og brukte samme dvd bare at jeg unlot å legge inn serienummer og kan nå kjøre i 30 dager. Kan jeg bare kjøpe reg.nummer, jeg trenger jo ikke dvdplata? Hvor gjør jeg i såfall dette? Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du må nok kjøpe deg en versjon til av Vista, er tross alt ikke CD'en/DVD'en du betaler for når du kjøper deg Vista, det er reg.nummeret. 99% sikker på at CD'en/DVD'en som følger med er identisk med alle andres. Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Alle har lik DVD, serienummeret som er det unike Du må nok kjøpe en ny en. Lenke til kommentar
ullevål Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Er det da altså ingen mulighet bare å ringe Microsoft og betale med kort og få en kode? Hadde jo vært vært veldig lettvint. Hva skal jeg med to DVD'er med vista? Noen som vet eller har fortatt seg dette? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vet at i USA går dette, men i Norge har det ikke kommet enda. Det står bare at det kommer, men ikke når. Da skal du få muligheten til å bestille på nett, og bare få aktiverings koden/serienummeret på mail. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Les denne tråden så ser du hvordan du får tak i en ny lisens kode som du kan bruke til å aktivisere vista'en du allerede har installert. Testet det ut nå, og det funka fint. Og prisen er ca 50% av hva du betaler i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå