dup Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Jeg kommer plutselig ikke på LAN med min bærbare pc. (Sitter ved den stasjonære nå). Brukte den bærbare senest i stad, og da virket det fint. Det står at jeg ikke har kabel tilkoblet, men det har jeg jo. Og har testet forskjellige kabler, og også testet dem på den stasjonære hvor de virker. Så det er altså ikke problemet. Og i "device manager" så finner den nettverkskort og slikt... Hvorfor står det at jeg ikke er tilkoblet med kabel? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har prøvd med system restore, uten at det hjalp... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du har vel ikke deaktivert kortet.... Hva får du frem desom du skriver ipconfig -all i dos...... Lenke til kommentar
dup Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Nei har ikke deaktivert det. Prøvde å skrive ipconfig i stad, og da stod det noe omtrent som " media state: Media disconnected" . Dette stod under både LAN og Wireless... Edit: Pluss navn og adresser på kortene stod det.. Endret 3. februar 2007 av dup Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dumt spørsmål, men prøvd å bytte kabel og port...... Lenke til kommentar
dup Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Jepp! Prøvde å skrive det i første post, men det kom kanskje ikke så godt frem.. Flere forslag? Holder på å fly på veggen her nå... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Prøv å laste ned ny driver og installer denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå