nree Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Skulle gjerne hatt fått litt kritikk av alle dere kreative sjeler der ute Vil gjerne ha krtikk på om dette er søppel, trenger endringer (hvilke?) eller rett og slett nice? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg likte ihvertfall ikke at alt var så grått/svart. headeren var ok, men prøv med litt andre farger på menyen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg likte designet, men menyen er på _feil_ side Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Høyre-alignet meny fungerer, men jeg ser på det som plagsomt egentlig. Du bør gå for liggende meny, venstre-alignet blir for vanlig, men om du får det bra til så funker venstre-align. Alt untatt høyreplassert mye. Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 for grått og kjedelig.. liker at du bruker høyre-alignede menyer Lenke til kommentar
eigan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ingen bilder på nyhetene? Veldig lite farger... den mørke fargen over høyre menyen ble veldig mørk... de boblene over første artikkel, slo ikke helt inn i stilen på siden Veldig vannskerlig å se at det står blogg og portefølje... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva er galt med høyremeny?? Jeg synes overgangen mellom menyen og bg fargen på artikkelheadern blir feil. I og med at gråfargen i bg'en ikke alltid stemmer med at det er lik gråfarge eller sort i menyen. En annen løsning der kanskje? Også synes jeg egentlig ikke noe om den effekten du har i overgangen mellom sorte bygninger og sola i headern var noe særlig. Men sola var kul! Jeg tror nok jeg ville hatt bygningene mørkegrå i stedet for sorte. Blogg og portefølje teksten i headern var heller ikke noe å slenge ræva i taket for. Skal du ha den der bør den komme tydligere frem. Ellers ikke noe banebrytende design, kanskje litt grått og trist for min del. Det er kanskje litt for stor forskjell mellom det grå i menyen kontra hvit bg i tekstområdet... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Likne litt på Topp 20 sin design Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Altfor mørkt du skulle hatt mye mer farger også Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dette synes jeg da. Flott side, men dette tror jeg kan bli bedre. 1. bare glemm den:p om du gjør nr 2. så blir det bedre:p 2. trekk den svarte linjen helt ned til der den gråe (som kommer fra content) slutter. det vil skape en rett linje som jeg tror kan gjøre det bedre. Endret 4. februar 2007 av BlAsrN Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) ting du kan forbedre: 1. "Jaggies" is solstrålene, disse ser gjør at solstrålene ser hakkete ut og er forstyrrende. 2. Fjerne "stroke" effekten rundt bygningene, de er bare forstyrrende for øyet 3. Gjør teksten i headeren skarp, helst annen font og HVIT, gråfargen passer ikke.. samme med underteksten, man skal se tydelig hva som står der om den skal være der 4. Fjern gradienten på bygningene, ser unaturlig ut. lag heller flere lag med bygninger bakover hvor de blir mørkere (eksempel: http://www.csszengarden.com/?cssfile=177/177.css) 5. ikke ha et hakk ned med hovedmenyen, vurder å ha navigasjonen horisontalt istedenfor 6. flytt starten til artikkelene nedover 7. fjern sirkelene, har ingenting til felles med designet ditt 8. bruk en annen font på artikkelene dine, og ikke bold som det ser ut som om du har nå 9. Vurder å bytte plass mellom "Les resten av artikkelen" og "kommentarer" 10. ikke ha grå bakgrunn bak artikkelheaderne, hvis du absolutt skal skille mellom artikkelene med en linje eller noe, vurder å lag en grafisk linje som passer til designet ditt 11. altfor grå farge på menyen 12. finn en fargepallett hvor fargene passer sammen, og hold deg til denne.. når bare du og bare du sitter og velger farger så er det veldig lett å ende opp med en totalkræsj i fargesammensetningen Endret 4. februar 2007 av Dustwave Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 High-five med Dustwave. Enig i stort sett det han sier. Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Masse bra tips her.. Måtte teste et nytt design, og min mening personlige mening er at det var til 1. kastes i søpla eller 2. gjøre drastiske endringer.. Designet hadde for lite farger og en forstyrrende header. Får se om jeg prøver på nytt om en stund Takk for masse gode tips, setter virkelig pris på Dustwave, BlAsrN og andre som tar seg tid til å svare litt mer en bare en liten settning Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Men er bare en ting jeg lurer på Hvordan laget du den ufattelig kule sola? Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 1. Laget en runding 2. Masse streker ut fra rundingen 3. Firkant slik at alt blir "lukket" 4. Merge layers 5. Kutte opp alle "delene" til layers for så å sette gardinent på alle layers rundt rundingen. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg likte ihvertfall ikke at alt var så grått/svart. headeren var ok, men prøv med litt andre farger på menyen 7865909[/snapback] enig med ståle der, kul header, men det er noe med farger osv på menyen som ikke falt helt i smak. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 syns dette var kjedelig :S rett og slett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå