Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Monty Python and the Holy Grail? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei. Det er ikke noe filmskaperne har gjort for å være morsomme. Det er en organisasjon, The American Humane Association, som gir tillatelse til å bruke "No animals were harmed in the making of this motion picture." i rulleteksten. De trodde en animert ku var ekte, og krevde beviser for at kua var animert før filmen fikk bruke setningen. Den nye setningen kom etter at de fikk se hvordan kua ble laget. (etter hva jeg leste på IMDb) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Me, Myself and Irene kanskje? Er det ikke en ku ha kjører på og deretter skyter? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er noen kuer som får kjenne kjøret i O, Brother Where Art Thou?. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er noen kuer som får kjenne kjøret i O, Brother Where Art Thou?. Det stemmer. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vi tar en lett en, da det snart er jul. Hva er som oftest de tre første tallene i telefonnummerene som blir nevnt i amerikanske filmer? Beklager litt snøvlete formulering. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da er det førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvilken skuespiller er det Tom Hanks sier han har lært mest av etter å ha spilt med han i en av 90-tallets store filmer? En skuespiller han "stjeler av" i hver scene han nå gjør? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Denzel Washington i Philadelphia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg satser litt friskt med Michael Clarke Duncan og The Green Mile. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Denzel Washington i Philadelphia? Correct Kjør i vei med nytt spørsmål Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (fra 1922) ble laget hadde de ikke rettighetene til filmen, derfor byttet de navnet til Grev Dracula. Dette har i nyere versjoner av filmen blitt byttet tilbake til Dracula. Hva var grevens fulle navn i den originale utgaven av filmen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg trur vell kanskje at "Graf" er en tittel, men jeg gjetter uansett på Graf Orlok. Det er kun slik jeg husker det i hvert fall. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er helt korrekt. Ta neste Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Smeller i vei en jeg, siden det er gått noen timer: Hvilken annen skuespiller, kjent fra SNL, var det Bill Murray sa i en hett krangel: "Why don't you fuck your wife once in a while? She needs it." Kommentaren falt etter at skuespilleren det er snakk om sammenlignet Murray sin hud med månens overflate. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Chevy Chase? Han var/er jo visstnok et rasshöl og hadde vel en liten krangel med Bill Murray? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det stemmer Kranglet med de fleste den karen der. Bannlyst fra å være gjesteprogramleder hos SNL også, etter å ha skjelt ut hele crewet i en ukes tid på slutten av 90-tallet. Så fyr løs med nytt spørsmål. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ok, her kommer en enkel en: Sylvester Stallone gjorde sin debut i en (rimelig daarlig) blaafilm, hva heter den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå