Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Er du filmnerd? Ikke google eller IMDb!

:---{D

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid oppfattet 'I am Jacks smirking revenge' som en referanse til teksten han leste, og ikke at han refererer til seg selv/sitt navn. Men at han faktisk heter Jack/Joe er selvsagt ikke utenkelig, har verken lest bok eller manus.

Men jeg tenker også på Jack/Joe som et slags 'John Doe-navn', og at navnet hans ikke er relevant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Bump, bump.

Bruce Campbell er mest kjent som Ash i Evil Dead-filmene. Han har også et godt vennskap med Coen-brødrene. Hvor mange cameo-roller har Campbell spilt i filmene deres?

Jeg sier fire.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi tenker på to forskjellige ting.

Cameo: Also called cameo role. a minor part played by a prominent performer in a single scene of a motion picture or a television play.

Lenke til kommentar
Hvilken cameo har Hubert Selby Jr. (forfatter) i Requiem for a Dream?

Er vel andre gang spørsmålet kommer opp i tråden og det ser rett og slett ut til at diskusjon.no sin samlede filmhjerne (unntatt deg) ikke har peiling :)

For å stille et nytt spørsmål som kanskje noen vet svaret på:

I hvilken film med Kevin Costner stoppet regissøren filmingen fordi Costner stoppet å skyte og spurte: "What the hell are you doing?" hvor da Costner svarte "I'm LOADING!". Costners motivasjon for dette var litt mer realisme og fordi slike øyeblikk kunne skape bedre drama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...