athorb Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har alltid oppfattet 'I am Jacks smirking revenge' som en referanse til teksten han leste, og ikke at han refererer til seg selv/sitt navn. Men at han faktisk heter Jack/Joe er selvsagt ikke utenkelig, har verken lest bok eller manus. Men jeg tenker også på Jack/Joe som et slags 'John Doe-navn', og at navnet hans ikke er relevant. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Et hint til oppgaven min: Regissøren lagde en annen film seinere på 70-tallet som er en av verdens mest kjente og suksessrike. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Bump, bump. Bruce Campbell er mest kjent som Ash i Evil Dead-filmene. Han har også et godt vennskap med Coen-brødrene. Hvor mange cameo-roller har Campbell spilt i filmene deres? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Et hint til oppgaven min: Regissøren lagde en annen film seinere på 70-tallet som er en av verdens mest kjente og suksessrike. Filmen heter forresten THX 1138. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Bump, bump. Bruce Campbell er mest kjent som Ash i Evil Dead-filmene. Han har også et godt vennskap med Coen-brødrene. Hvor mange cameo-roller har Campbell spilt i filmene deres? Jeg sier fire. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Da kjører jeg litt safere og sier tre. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Bump, bump. Bruce Campbell er mest kjent som Ash i Evil Dead-filmene. Han har også et godt vennskap med Coen-brødrene. Hvor mange cameo-roller har Campbell spilt i filmene deres? Jeg sier fire. Da sier jeg riktig. :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Hvilken cameo har Hubert Selby Jr. (forfatter) i Requiem for a Dream? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Hint: Rollen er helt mot slutten og han deler scenen med Tyrone. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Har ikke sett filmen enda, og jeg kan bare ett Cameo merke, og det er Ivory. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Vi tenker på to forskjellige ting. Cameo: Also called cameo role. a minor part played by a prominent performer in a single scene of a motion picture or a television play. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Jaok, da har jeg rett og slett ikke peiling, siden jeg ikke har sett filmen. Er den meget bra? Scoren på imdb sier vel litt, kanskje? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Det er ikke fengselsvakten som spør alle fangene om "Can you see me? Can you hear me?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, men det er ikke langt i fra. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Hvilken cameo har Hubert Selby Jr. (forfatter) i Requiem for a Dream? Er vel andre gang spørsmålet kommer opp i tråden og det ser rett og slett ut til at diskusjon.no sin samlede filmhjerne (unntatt deg) ikke har peiling For å stille et nytt spørsmål som kanskje noen vet svaret på: I hvilken film med Kevin Costner stoppet regissøren filmingen fordi Costner stoppet å skyte og spurte: "What the hell are you doing?" hvor da Costner svarte "I'm LOADING!". Costners motivasjon for dette var litt mer realisme og fordi slike øyeblikk kunne skape bedre drama. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Har jeg stilt det før? Jaja, jeg har ikke tenkt å si svaret. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Er det spørsmålet til Doffen som gjelder? Tipper The Untouchables. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Har jeg stilt det før? Jaja, jeg har ikke tenkt å si svaret. Why you little! *google* Er det spørsmålet til Doffen som gjelder?Tipper The Untouchables. Feil da jeg heter Dotten, men riktig film ja Fyr løs nytt spørsmål. Eller noen kan svare på Wh1te sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Det står i triviaen på IMDb, men jeg hadde ikke godkjent et så løst svar. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 I hvilken film kan man lese "Scenes which may appear to place an animal in jeopardy were simulated." i rulleteksten, i stedet for den vanlige "No animals were harmed in the making of this motion picture."? (Og hvorfor?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå