L@sse Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ny oppgave: Hvilken rollefigur ønsker å drepe David Carradines mest kjente karakter? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 The Bride/Kiddo, fra Kill Bill? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Allright, nytt spørsmål. Hvilke fremtidsdrama har tonnevis med referansescener til ymse Kubrick filmer? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kubrick var jo glad i å referere seg selv, så kan det være "2001: A Space Odyssey"? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nei, det er nok ikke Kubrick selv jeg tenker på. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan det være Spielbergs "A.I."? Mener å huske iuntervjuer med han der han tilstadighet tar opp Kubrick. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tenker på en annen film desverre. Men av samme regissør. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det første jeg tenkte når jeg så oppgaven, var Close Encounters of the Third Kind. Vet ikke hvorfor, men kan det være den, da? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ikke den heller nei. Tenk nyere. EDIT: Hell, det er snakk om Minority Report. Endret 4. februar 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 På tide med litt filmgreier av den typen jeg kan. I hvilken film møter vi familen Potter? Far i familien heter Harry Potter. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 På tide med litt filmgreier av den typen jeg kan. I hvilken film møter vi familen Potter? Far i familien heter Harry Potter. 7868607[/snapback] Er det "The Potters" fra 1927? (måtte ty til imbd) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Det var ikke den jeg tenkte på, men det kan vel kanskje også stemme. Tenk bfilm, ekstremt bfilm. EDIT: Det var snakk om Troll. Endret 4. februar 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Kan det være Spielbergs "A.I."? Mener å huske iuntervjuer med han der han tilstadighet tar opp Kubrick. 7867535[/snapback] Det er fordi Kubrick hadde en plan om å filmatisere den historien. Steven Spielberg snakket en del med Kubricks enke om hvordan han hadde tenkt til å lage filmen. Dessverre er filmen ekstremt dårlig og mulig Hollywood's verste måte å kaste bort penger. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ny oppgave... : Doctor Nikolas Van Helsing JJ mcClure er rollefigurer i hvilken film? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvem er tolv dollar i gjeld til Rufus? 7866391[/snapback] Om noen lurte, så er svaret Jesus i filmen Dogma. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ikke den heller nei. Tenk nyere. EDIT: Hell, det er snakk om Minority Report. 7868414[/snapback] Dammit! Det var det første jeg tenkte på da jeg leste spørsmålet, men så trodde jeg ikke det stemte allikevel! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Toatzy: Canonball run filmene, legendariske filmer Litt enkelt spørsmål, inspirert av en omtale jeg nylig leste : Faren til Doug i Kongen av Queens er i virkeligheten faren til en kjent skuespiller som spilte i en film med Robert De Niro, som igjen også fikk en oppfølger. Hvilken film er det jeg tenker på (den første, ikke oppfølgeren). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, det er Meet the Parents. Jerry Stiller er faren til Ben Stiller som spilte mot De Niro i Meet the Parents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå