Seonaith Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Det er nok feil. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Det er nok feil. 9565815[/snapback] Jeg har null peil, men den ser nydelig ut, "O Brother Where Art Thou?"? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Svaret var Oh, Brother, ja. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Svaret var Oh, Brother, ja. 9576100[/snapback] Tihi, hot damn, riktig jo. Hvilke fire store Hollywood-stjerner ble i starten av American Psycho-planleggingen forbundet (som i rykter) med filmen og trolig rollen som Pat. Bateman? To av skuespillerene har spilt sammen i en svært kritikerrost film, som forøvrig ligger på IMDbs topp 250-liste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Brad Pitt, Ed Norton, Leonardo DiCaprio og Rob Lowe? Ren tipping. DiCaprio vet jeg var det hotteste alternativet, though. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Brad Pitt, Ed Norton, Leonardo DiCaprio og Rob Lowe? Ren tipping. DiCaprio vet jeg var det hotteste alternativet, though. 9582577[/snapback] De tre første er rett, Lowe er feil, iallfall etter det jeg vet. Den siste personen er kanskje enda hottere enn DiCaprio, og i mine øyne en litt bedre skuespiller. Om du ikke klarer sistemann, og jeg er avlogget, må du gjerne ta over; du er så godt som i mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg kan ikke annet enn å tippe den siste og derfor lar jeg vær. Regner med at du kommer med svaret senere. Hvilken film ser Alabama på i leiligheten til Clarence i begynnelsen av True Romance? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg kan ikke annet enn å tippe den siste og derfor lar jeg vær. Regner med at du kommer med svaret senere. Hvilken film ser Alabama på i leiligheten til Clarence i begynnelsen av True Romance? 9583524[/snapback] Du tippet faktisk første gang. Uansett, det var godeste Depp. ; ) Føler jeg har svaret på oppgaven din i bakhodet, ett eller annet sted. Er vel omtrentlig 2,5 år siden jeg sist så TR, men jeg husker det slo meg at en kjent film rullet i bakgrunnen under en eller annen scene. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 En eller anenn film med Sonn Chiba? Street Fighter et eller annet kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 En eller anenn film med Sonn Chiba? Street Fighter et eller annet kanskje. 9585150[/snapback] Ikke Sonny Chiba, nei. Skuespilleren er ikke fra Japan, men Hong Kong. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Bumper denne, jeg. Starter med en ny oppgave: I desember kommer I Am Legend. Mathesons roman har blitt filmatisert to ganger tidligere. Jeg er på utkikk etter titlene på disse to filmene. Endret 9. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Elendig at ingen klarte min oppgave. Jeg kommer ikke til å si svaret. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Novellen er nå filmatisert i hvert fall to ganger før . Husker ikke navnene, typpisk nok (men Heston spilte i hvert fall i en av dem). Men en fin-fin leseopplevelse er det nå uansett. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Bumper denne, jeg. Starter med en ny oppgave: I desember kommer I Am Legend. Mathesons roman har blitt filmatisert to ganger tidligere. Jeg er på utkikk etter titlene på disse to filmene. The last man on earth er jeg ganske sikker på, og gjetter The running man? (har ikke sett den siste så aner ikke hva den handler om ) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 The last man on earth er jeg ganske sikker på, og gjetter The running man? (har ikke sett den siste så aner ikke hva den handler om ) Første tittel er riktig - noen som tørr gjette på film nummer to? Kan komme med et hint i forbindelse med det Dotten sier: Det er i den unevnte filmen at Heston spiller. The Last Man on Earth er forøvrig den eldste av filmene. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hump de bump: Filmen er fra 1971, Heston spiller i den, tittelen på filmen ligner litt på tittelen til den første filmatiseringen, samtidig som tittelen også har noe å gjøre med en "super" eller "storslagen" mann. Finn det omtrentlige synonymet til disse to ordene, og voilà, du har trolig rett navn. Synonymet jeg er ute etter, er gresk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Haha, Omega Man, eller The Omega Man er det. Takk for det greske tipset. Er ganske sikker på at det er riktig, men en annen skal få lov til å stille spørsmålet. Fyr løs! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Haha, Omega Man, eller The Omega Man er det. Takk for det greske tipset. Er ganske sikker på at det er riktig, men en annen skal få lov til å stille spørsmålet. Fyr løs! Correctamundo! Om du ikke vil ta over, foreslår jeg at Thorvis stiller neste spørsmål. Fyr løs ja! Endret 11. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvilken film ser Alabama på i leiligheten til Clarence i begynnelsen av True Romance? Elendig at ingen klarte min oppgave. Jeg kommer ikke til å si svaret. Sier det jeg da Sluttscenen i A Better Tomorrow II. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Sier det jeg da Sluttscenen i A Better Tomorrow II. Endelig. Min helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå