Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Er du filmnerd? Ikke google eller IMDb!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svaret var Oh, Brother, ja. ;)

9576100[/snapback]

Tihi, hot damn, riktig jo.

Hvilke fire store Hollywood-stjerner ble i starten av American Psycho-planleggingen forbundet (som i rykter) med filmen og trolig rollen som Pat. Bateman? To av skuespillerene har spilt sammen i en svært kritikerrost film, som forøvrig ligger på IMDbs topp 250-liste.

Lenke til kommentar
Brad Pitt, Ed Norton, Leonardo DiCaprio og Rob Lowe?

Ren tipping. DiCaprio vet jeg var det hotteste alternativet, though.

9582577[/snapback]

De tre første er rett, Lowe er feil, iallfall etter det jeg vet. Den siste personen er kanskje enda hottere enn DiCaprio, og i mine øyne en litt bedre skuespiller.

Om du ikke klarer sistemann, og jeg er avlogget, må du gjerne ta over; du er så godt som i mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kan ikke annet enn å tippe den siste og derfor lar jeg vær. Regner med at du kommer med svaret senere.

Hvilken film ser Alabama på i leiligheten til Clarence i begynnelsen av True Romance?

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke annet enn å tippe den siste og derfor lar jeg vær. Regner med at du kommer med svaret senere.

Hvilken film ser Alabama på i leiligheten til Clarence i begynnelsen av True Romance?

9583524[/snapback]

Du tippet faktisk første gang. Uansett, det var godeste Depp. ; )

Føler jeg har svaret på oppgaven din i bakhodet, ett eller annet sted. Er vel omtrentlig 2,5 år siden jeg sist så TR, men jeg husker det slo meg at en kjent film rullet i bakgrunnen under en eller annen scene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bumper denne, jeg.

Starter med en ny oppgave: I desember kommer I Am Legend. Mathesons roman har blitt filmatisert to ganger tidligere. Jeg er på utkikk etter titlene på disse to filmene.

The last man on earth er jeg ganske sikker på, og gjetter The running man? (har ikke sett den siste så aner ikke hva den handler om :ph34r:)

Lenke til kommentar
The last man on earth er jeg ganske sikker på, og gjetter The running man? (har ikke sett den siste så aner ikke hva den handler om :ph34r:)

Første tittel er riktig - noen som tørr gjette på film nummer to?

Kan komme med et hint i forbindelse med det Dotten sier: Det er i den unevnte filmen at Heston spiller. The Last Man on Earth er forøvrig den eldste av filmene.

Lenke til kommentar

Hump de bump: Filmen er fra 1971, Heston spiller i den, tittelen på filmen ligner litt på tittelen til den første filmatiseringen, samtidig som tittelen også har noe å gjøre med en "super" eller "storslagen" mann. Finn det omtrentlige synonymet til disse to ordene, og voilà, du har trolig rett navn. Synonymet jeg er ute etter, er gresk.

Lenke til kommentar
Haha, Omega Man, eller The Omega Man er det. Takk for det greske tipset. Er ganske sikker på at det er riktig, men en annen skal få lov til å stille spørsmålet. Fyr løs!

Correctamundo! Om du ikke vil ta over, foreslår jeg at Thorvis stiller neste spørsmål. Fyr løs ja!

Endret av Synthem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...