Gå til innhold

Er du filmnerd? Ikke google eller IMDb!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han avslo rollen som Willard i nettopp Apocalypse Now!, men vet ikke om han angret så mye, med tanke på nevnte innspillingsproblemer.

 

edit: kom på det nå, det er rollen til Chazz Palminteri (husker ikke hva karakteren heter) i The Usual Suspects.

 

edit 2.0: sjekka imdb, han heter Dave Kujan.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Nei, det er en dramafilm. Bare noe jeg ramla over mens jeg surfa imdb, tenkte jeg skulle sjekke hvir høyt filmnerd-nivået her faktisk er. Men med bare 60 votes er det ikke umulig at det stort sett bare er kompisene til Durst som har sett filmen. Men jeg lar den stå, så får noen andre kicke opp et nytt spørsmål når tidsfristen går ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vet at Durst skulle regissere Lords of Dogtown, etter at Fincher takket nei. Jobben gikk deretter over til hun Hardwicke, så det er ikke den filmen.

 

Sjekket IMDb for å tilfredsstille nysgjerrigheten så jeg kan derfor ikke svare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Legger ut et nytt spørsmål, selv om jeg synes en time var litt lite.

 

Hvilken pensjonert fotballspiller spilte i Basic Instinct 2? Han spilte for Liverpool og alle scenene hans i filmen (om det var mer enn èn, vet jeg ikke) ble klippet ut.

Lenke til kommentar
Legger ut et nytt spørsmål, selv om jeg synes en time var litt lite.

 

Hvilken pensjonert fotballspiller spilte i Basic Instinct 2? Han spilte for Liverpool og alle scenene hans i filmen (om det var mer enn èn, vet jeg ikke) ble klippet ut.

9418925[/snapback]

 

Stan Collymore?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Legger ut et nytt spørsmål, selv om jeg synes en time var litt lite.

 

Hvilken pensjonert fotballspiller spilte i Basic Instinct 2? Han spilte for Liverpool og alle scenene hans i filmen (om det var mer enn èn, vet jeg ikke) ble klippet ut.

9418925[/snapback]

 

Stan Collymore?

9422945[/snapback]

 

Det stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...