Gå til innhold

Er du filmnerd? Ikke google eller IMDb!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fuck den var ikke lett, går gjennom dem alle i hode nå, uten at jeg finner en uten M, alle filmene jeg ser for meg, kan jeg liksom huske en sene der jeg tror M er med

8023134[/snapback]

Jeg er helt enig i at dette spørsmålet er svært vanskelig. Det som er rart er att dette spørsmålet ble stilt et barn som hadde valgt James Bond som tema på spøreprogrammet klisterhjerne på TV2. Så vi får se om det ikke er noen her som klarer å resonere seg frem til hvilken film det er.

Kommer tilbake med flere hint til filmen dersom ingen klarer det i løpet av et par timer eller noe.

Lenke til kommentar

Visste det fra før.. Er litt bond-nerd. Bernard Lee, den opprinnelige M døde før filmen ble ferdig så produsentene viste sin respekt av å ikke inkludere M med i filmen. Pluss hintet som gjorde det ekstrem mye lettere, det er en kjent bond-skurk han avliver.

 

Mr Booooooooooond! Ned pipa! Ubetalig :)

Endret av TomJ
Lenke til kommentar
Javel. Da kjører jeg i gang med noe kanskje litt vanskelig, men det burde være lett for Tarantino-fans.

 

Hvilke to kallenavn bruker Vincent Vega på Butch Coolidge når de veksler replikker i baren hvor Vincent kjøper en pakke Red Apple (uten filter btw)?

7865675[/snapback]

 

 

Husker bare det ene kallenavnet. Punchy.

 

"I think you heard me just fine, Punchy" eller noe i den duren.

 

Godt mulig jeg er helt på jordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...