Gunfreak Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 fuck den var ikke lett, går gjennom dem alle i hode nå, uten at jeg finner en uten M, alle filmene jeg ser for meg, kan jeg liksom huske en sene der jeg tror M er med Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 fuck den var ikke lett, går gjennom dem alle i hode nå, uten at jeg finner en uten M, alle filmene jeg ser for meg, kan jeg liksom huske en sene der jeg tror M er med 8023134[/snapback] Jeg er helt enig i at dette spørsmålet er svært vanskelig. Det som er rart er att dette spørsmålet ble stilt et barn som hadde valgt James Bond som tema på spøreprogrammet klisterhjerne på TV2. Så vi får se om det ikke er noen her som klarer å resonere seg frem til hvilken film det er.Kommer tilbake med flere hint til filmen dersom ingen klarer det i løpet av et par timer eller noe. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Ja, det var litt vanskeig det her, så her kommer et nytt hint til hvilken film det er jeg er på jakt etter: I filmens åpningscene avliver vår alles James Bond en handicapet mann. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 For Your Eyes Only.... Helt klart! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Det stemmer det, tok du det på det originale spørsmålet eller tilegshintet? Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Visste det fra før.. Er litt bond-nerd. Bernard Lee, den opprinnelige M døde før filmen ble ferdig så produsentene viste sin respekt av å ikke inkludere M med i filmen. Pluss hintet som gjorde det ekstrem mye lettere, det er en kjent bond-skurk han avliver. Mr Booooooooooond! Ned pipa! Ubetalig Endret 26. februar 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Namek Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Har ikke lest mer enn første side, men det virker som om man kunne gi nytt spørsmål etter 1 time. Jeg ser ingen nye spørsmål så jeg lager et om ingen har noe imot det: Hva heter den første datalagde filmen? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Kan det være toy story? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Kan det være toy story? 8031271[/snapback] Er ikke helt sånn jeg mener. Mer sånn hvor de har laget lys effekter og sånn med data. Hint: Handler om et slags spill. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Kan det være toy story? 8031271[/snapback] Er ikke helt sånn jeg mener. Mer sånn hvor de har laget lys effekter og sånn med data. Hint: Handler om et slags spill. 8031325[/snapback] Tron? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Kan det være toy story? 8031271[/snapback] Er ikke helt sånn jeg mener. Mer sånn hvor de har laget lys effekter og sånn med data. Hint: Handler om et slags spill. 8031325[/snapback] Tron? 8031383[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
snob Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Javel. Da kjører jeg i gang med noe kanskje litt vanskelig, men det burde være lett for Tarantino-fans. Hvilke to kallenavn bruker Vincent Vega på Butch Coolidge når de veksler replikker i baren hvor Vincent kjøper en pakke Red Apple (uten filter btw)? 7865675[/snapback] Husker bare det ene kallenavnet. Punchy. "I think you heard me just fine, Punchy" eller noe i den duren. Godt mulig jeg er helt på jordet. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Han sier først " You ain't may friend, palucko " og så sier han: "I think you heard me just fine, Punchy" Så kallenavnene er punchy, og palucko. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Han sier først " You ain't may friend, palucko " og så sier han: "I think you heard me just fine, Punchy" Så kallenavnene er punchy, og palucko. 8036109[/snapback] Palooka for å være helt nøyaktig. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Kan gi svaret til mitt spørsmål om noen bryr seg. Det var My Own Private Idaho med Udo Kier i en fantastisk rolle! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Har et spørsmål her.. I hvilken film til Keanu Reeves heter karakteren hans Johnny Utah? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Haha, så irriterende. Jeg visste hvilken film det er men husket pokker ikke med navnet. Irriterte meg sånn at jeg måtte slå det opp og dermed diskvalifiserte jeg meg fra å svare ^^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) EDIT: Glem det, tenkte på feil skuespiller Endret 27. februar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Har et spørsmål her.. I hvilken film til Keanu Reeves heter karakteren hans Johnny Utah? 8039410[/snapback] Siden det er deg så må det jo være Point Break Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Det er helt korrekt Kaiern. Blir bakesnus i premie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå