Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 edit: Fint om noen kunne prøvd seg på spørsmålet mitt nå. Hint: IMDB Trivia for Usual. 7922361[/snapback] Poenget med tråden er å ikke bruke google og IMDb. Les regler du gutten min. 7922373[/snapback] Hehe, men ingen kunne svaret tydeligvis .. Så da måtte jeg gi et hint, så ut som det fungerte passe bra 7922388[/snapback] Klarte du Stefan sitt spørsmål uten google, IMDb eller wiki? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg slenger ut et spørsmål som IMDb ikke kan hjelpe deg med: Hvem sto bak edderkopp-maskingreien i Wild Wild West? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kenneth Branaugh? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg omformulerer: hvem sin idé var det å inkludere en gigantisk edderkopp i filmen? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ideen om den forteller hvertfall Kevin Smith om i den første "evening with Kevin Smith". Der han forteller om at Jon Peters så gjerne ville ha med en neger og en mekanisk edderkopp en Superman film med Tim Burton. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skulle ikke forundre meg om det var Kevin Smith siden han ville ha en gigantisk tåpelig edderkopp i Superman Lives. Men er nok ikke det. Gjetter vilt her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ideen om den forteller hvertfall Kevin Smith om i den første "evening with Kevin Smith". Der han forteller om at Jon Peters så gjerne ville ha med en neger og en mekanisk edderkopp en Superman film med Tim Burton. 7922780[/snapback] You got it. Peters må ha en eller annen form for retardation. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Da tar jeg denne, burde være lett. I hvilken film danser Udo Kier til tysk musikk mens han holder en lampe? Filmen har også referanser fra ett kjent Shakespeare stykke om det hjelper noen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Siden tråden har vært død noen uker, tar jeg den opp igjen med den litt tricky en: dene uka døde mannen som spilte mandolin i "Gudfaren"-musikken. Hva het han? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det var det nok ikke. Fornavnet hans er veldig kort. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ideen om den forteller hvertfall Kevin Smith om i den første "evening with Kevin Smith". Der han forteller om at Jon Peters så gjerne ville ha med en neger og en mekanisk edderkopp en Superman film med Tim Burton. 7922780[/snapback] Den skulle ikke være mekanisk, den skulle bare være en kjempe edderkopp. Den endte opp som en mekanisk kjempe edderkopp når han fikk ønsket sitt oppfylt i Wild wild west Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvorfor gikk Sylvester Stallone ut på et talkshow og fortalte at han ikke hadde respekt for Marlon Brando, hverken som skuespiller eller person? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvorfor gikk Sylvester Stallone ut på et talkshow og fortalte at han ikke hadde respekt for Marlon Brando, hverken som skuespiller eller person? 8022067[/snapback] Sikkert fordi Marlon Brando spilte en kjekk bokser, og Sly var sjalu ^^ Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvorfor gikk Sylvester Stallone ut på et talkshow og fortalte at han ikke hadde respekt for Marlon Brando, hverken som skuespiller eller person? 8022067[/snapback] Brando ville vel ikke ha med Stallone i en eller annen film, og fikk gjennomslag. Sikkert Superman, da spørsmålene dine kommer stort sett fra superheltfilmer. Endret 25. februar 2007 av L@sse Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Delvist riktig. Men også grunnet at Brando la ned Veto mot Burt Reynolds i gudfaren filmen. Og nei, stort sett ingen av spm her stammer fra superheltfilmene (men denne kom jeg på fordi jeg nå ser Supermann og prøver å forestille meg Sly som Supes) Men egentlig har vel også Steffypants riktig også. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Med mindre Steffy skulle protestere på at han svarte mer riktig, er dette den nye oppgaven: Hva heter de to mest kjente norske aktørene i filmserien om James Bond? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Roald Dahl og A-ha? Roald Dahl haddde vel noe å gjøre med ett manus, muligens til filmen The spy who loved me og A-ha laget jo sang til The living daylight. Hvis du ikke sikter til ho dama som var med i den ene filmen da, On her majesty's secret service tror jeg det var. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vi godkjenner den. Roald Dahl var med på screenplay'et i You Only Live Twice, mens a-ha hadde tittelsangen til The Living Daylights. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vi kan jo holde oss til Agent-007. Så for ikke så lenge siden et spørreprogram på TV-en hvor en deltager røk på dette spørsmålet: Hva er navnet på den eneste James Bond filmen hvor M ikke er med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå