Gå til innhold

Er du filmnerd? Ikke google eller IMDb!


:---{D

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
edit: Fint om noen kunne prøvd seg på spørsmålet mitt nå. Hint: IMDB Trivia for Usual.

7922361[/snapback]

Poenget med tråden er å ikke bruke google og IMDb. ;)

 

Les regler du gutten min.

7922373[/snapback]

 

Hehe, men ingen kunne svaret tydeligvis .. Så da måtte jeg gi et hint, så ut som det fungerte passe bra ;)

7922388[/snapback]

 

Klarte du Stefan sitt spørsmål uten google, IMDb eller wiki?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ideen om den forteller hvertfall Kevin Smith om i den første "evening with Kevin Smith". Der han forteller om at Jon Peters så gjerne ville ha med en neger og en mekanisk edderkopp en Superman film med Tim Burton.

7922780[/snapback]

 

Den skulle ikke være mekanisk, den skulle bare være en kjempe edderkopp. Den endte opp som en mekanisk kjempe edderkopp når han fikk ønsket sitt oppfylt i Wild wild west :roll:

Lenke til kommentar
Hvorfor gikk Sylvester Stallone ut på et talkshow og fortalte at han ikke hadde respekt for Marlon Brando, hverken som skuespiller eller person?

8022067[/snapback]

Brando ville vel ikke ha med Stallone i en eller annen film, og fikk gjennomslag. Sikkert Superman, da spørsmålene dine kommer stort sett fra superheltfilmer. :wee:

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Delvist riktig. Men også grunnet at Brando la ned Veto mot Burt Reynolds i gudfaren filmen.

 

Og nei, stort sett ingen av spm her stammer fra superheltfilmene (men denne kom jeg på fordi jeg nå ser Supermann og prøver å forestille meg Sly som Supes) :p

 

Men egentlig har vel også Steffypants riktig også. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...