Battone Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Har ikke sett igjennom hele tråden, men prøver med et oppfølgingsspørsmål.. Hvem var de originale "Rat-pack" da.. 3 medlemmer bør oppgis.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Vi snakker vel da Dean Martin, Frank Sinatra og Sammy Davis Jr. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jupp... Frank Sinatra, Dean Martin, Sammy Davis Jr., Peter Lawford og Joey Bishop... Det jeg ikke visste var at disse 3 også var med; Shirley MacLaine, Lauren Bacall og Judy Garland.. Leste litt mer på Wiki.. http://en.wikipedia.org/wiki/Rat_Pack Mye der jeg ikke visste. Endret 9. februar 2007 av Battone Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Intet nytt spørsmål, så jeg slenger avgårde et: Terence Hill blir som oftes knyttet til skuespilleren....? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Bud Spencer.. Jeg slenger en tilbake.. Hvem hadde hovedrollen i "Heroes of Telemark"... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Det var vel Douglas senior (Kirk)? Hvem glemmer vel den kløften på hakepartiet Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Det var vel Kirk douglas? edit; dotten var først Endret 9. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Hvilket brødrepar spilte sammen i en film om rebelske cowboyer og hvorfor har ikke brødreparet samme etternavn? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hvilket brødrepar spilte sammen i en film om rebelske cowboyer og hvorfor har ikke brødreparet samme etternavn? 7906557[/snapback] Det høres ut som Estevez/Sheen, uten at jeg vet hvilken film det er snakk om. Forklaringen er ihvertfall at Charlie tok etter papsens Hollywood-navn, mens Emilio sannsynligvis ikke ville bli "han sønnen til Martin". Endret 9. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Det er vel Emilio Esteves(sp) og charlie sheen, grunnen til at Emilio ikke took sheen navnet var vel at han ville klare seg som skuespiller alene og ikke på navnet sitt edit de spilte i Young guns Endret 9. februar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Den som gir et svar og vet mer eller mindre at det er korrekt bør stille et nytt spørsmål, ellers dør denne ut... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Vi tar en enkel en: Nevn 5 filmer med Marx-brødrene. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 1. The Story of Mankind 2. Go West 3. The Cocoanuts 4. A Night in Casablanca 5. Love Happy That should do it. Og siden jeg vet at det er riktig _ Vi tar en middels en: Hvilke tre kjente skuespillere skulle egentlig spilt politikarakteren Dave Kujan i den ekstremt gode filmen "The Usual Suspects"? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 hadde hvert fint om dimiles snart kunne komme med et svar om det er riktig eller ikke. 7902198[/snapback] Hakke fått sjekka her inne de siste dagene. Sorry. Det er som sagt riktig det som ble skrevet. Evig bra sarkasme i stemmen hans der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Hvem spiller Julie mot Leonardo DiCaprio i Romeo & Julie? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Claire Danes spiller Juliet. edit: Fint om noen kunne prøvd seg på spørsmålet mitt nå. Hint: IMDB Trivia for Usual. Endret 11. februar 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 edit: Fint om noen kunne prøvd seg på spørsmålet mitt nå. Hint: IMDB Trivia for Usual. 7922361[/snapback] Poenget med tråden er å ikke bruke google og IMDb. Les regler du gutten min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Pacino, de Niro og Chris Walken, så får CHAZZ rollen? Skandale. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 edit: Fint om noen kunne prøvd seg på spørsmålet mitt nå. Hint: IMDB Trivia for Usual. 7922361[/snapback] Poenget med tråden er å ikke bruke google og IMDb. Les regler du gutten min. 7922373[/snapback] Hehe, men ingen kunne svaret tydeligvis .. Så da måtte jeg gi et hint, så ut som det fungerte passe bra Pacino, de Niro og Chris Walken, så får CHAZZ rollen? Skandale. 7922379[/snapback] Helt riktig, selvsagt, Steffy. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Pacino, de Niro og Chris Walken, så får CHAZZ rollen? Skandale. 7922379[/snapback] The role of Dave Kujan was offered to Robert De Niro and Christopher Walken, who both turned it down. De ville ikke ha rollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå