Lakus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Som topic sier så har jeg 800kr jeg har lyst til å bruke på X360'en min, men veit bare ikke helt hva. Så lurer på om det er noen spill folk kan anbefale, eller noe annet til x360'en som er verdt det. Har allerede tenkt på enten Oblivion og 2100LivePoints til og kjøpe mods med, eller Table Tennis. Kanskje enda en kontroll? Sjekk profilen min for å se hva jeg allerede har av spill fra før, før du svarer, hvis du svarer Endret 3. februar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Med markedet i dag får du jo både Oblivion og F.E.A.R. og likevel har en del kroner igjen. Kjøp de to. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 For et øyeblikk siden var det 500,- du skulle bruke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Var 500, ja, men fant 300 ekstra i sofaen nå nettop (!fakta!) Lenke til kommentar
itsuko Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 se om du finner noe på playx.no. er jo en del 199kr spill der. finner vel ikke særlig billigere enn det. å fortelle hva du burde kjøpe eller ikke blir jo litt vanskelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 å fortelle hva du burde kjøpe eller ikke blir jo litt vanskelig. Mere fortelle meg hva som er bra kjøp da Vil ha noe jeg kan gå i butikken å kjøpe ettersom Elkjøp, Lefdal , Spaceworld, ComputerCity og Platekompaniet ligger på vei hjem fra skolen min Har tanker om Enchanted Arms, Oblivion m/21oo LivePoints, Tony Hwak Project 8, eller ny trådløs kontroll. Hmmmmm. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 RB6: Vegas, MP eier! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Var det ikke Elkjøp som nylig annonserte med Oblivion til Xbox360 for rundt 200kr. Det er jo et veldig godt kjøp for den prisen. Ellers vil jeg anbefale at du ser litt på playx.no, videogamesplus.ca og playasia.com. For selv om det er morro å kjøpe spill i butikken kan du kanskje få et eller to spill mer for pengene dine ved å handle i nettbutikker. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tony Hawk P8 er ihvertfall veldig bra, minner meg om gode gamle Tony Hawk som det skal være. Oblivion er også supert, har over 150 timer der inne. En nydelig verden. Ellers er R6:Vegas verdt en titt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Tror jeg tar Oblivion og Tony Hwak Project 8 jeg Og så kjøper jeg meg R6 når jeg får nok penger igjen Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Slenger meg på lasset her jeg men jeg har bare 400,- å bruke. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 slenger meg på her jeg og har 900 og bruke. noen som hvet prisen på tony hawk på elkjøp? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 tony hawk blir du lei veldig fort og har masse tekniske problemer, anbefales ikke i det hele tatt!. Gå for Rainbow eller oblivion. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 noen som hvet prisen på saint row i butikken på elkjøp? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vil bare opplyse at frameraten i THP8 fullversjonen er helt forferdelig sammenliknet med demoen! Ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 rainbow six vegas er helt fantastisk! et sinnsykt bra spill, med en glimrende flerspiller/online-del og nydelig grafikk. liker du snik-skyt-action-spill er det et soleklart valg. call of duty 2 (billig, nesten like bra som 3´ern) er også fett. WW2 har aldri vært lekrere. saint´s row går det også an å snuse opp billig nå tror jeg. et fett spill, og etter at de oppdateringene kom er det et utrolig morsomt spill i GTA-gata. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) rainbow six vegas er helt fantastisk!et sinnsykt bra spill, med en glimrende flerspiller/online-del og nydelig grafikk. liker du snik-skyt-action-spill er det et soleklart valg. call of duty 2 (billig, nesten like bra som 3´ern) er også fett. WW2 har aldri vært lekrere. saint´s row går det også an å snuse opp billig nå tror jeg. et fett spill, og etter at de oppdateringene kom er det et utrolig morsomt spill i GTA-gata. 7876497[/snapback] er det billig til 400? saint row altså Endret 5. februar 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vil bare opplyse at frameraten i THP8 fullversjonen er helt forferdelig sammenliknet med demoen! Ha det i bakhodet. 7876350[/snapback] Akkurat det området man spiller på i demoen går like smooth i fullversjonen.. Iallefall hos meg.. Men ja.. Er noen framerateproblemer, men disse er som regel når du går inn i ett "nytt område". Men jeg synes det går finfint å spille det for det altså Jeg kan anbefale det, for det er ett av de morsomste spillene jeg har til 360. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vil bare opplyse at frameraten i THP8 fullversjonen er helt forferdelig sammenliknet med demoen! Ha det i bakhodet. 7876350[/snapback] Akkurat det området man spiller på i demoen går like smooth i fullversjonen.. Iallefall hos meg.. Men ja.. Er noen framerateproblemer, men disse er som regel når du går inn i ett "nytt område". Men jeg synes det går finfint å spille det for det altså Jeg kan anbefale det, for det er ett av de morsomste spillene jeg har til 360. 7876610[/snapback] ja jeg har en plan om og kjøpe det jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå