Langbein Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Et virkelig godt spill holder seg i årevis, og blir ikke "utdatert" pga grafikken. Jeg runda nylig Day og the Tentacle, et spill jeg sikkert har hatt i 10-15 år, og hadde om mulig enda mer glede av det nå enn da jeg fikk det i sin tid (Jeg var også litt ung sist jeg spilte det, og skjønte derfor ikke alt). Kunne jeg tenkt meg bedre grafikk i spillet? Vel, oppløsningen på 320x200 er ikke all verdens, og passer bedre på en gammel 14" enn en ny 24" widescreen, så akkurat der kunne man gjort en overhaling. Men 3d-effekter, DX10 og annet nymotens tull - nei takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det viktigste er ikke grafikk, men gameplay i form av flyt for min del. Er nok derfor jeg er så forelska i Mario 64, på grunn av skikkelig responsive kontroller og et stort utvalg bevegelser. Spill som føles responsive er den typen spill som aldri blir gamle Sannsynligvis ville jeg blitt mer interessert i Dwarf Fortress om det hadde noen enkle små sprites! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå