EDB Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei Rett og slett av ren paranoia så lurer jeg på om det er noen som har reist med Detur før. Selv hadde jeg aldri hørt om selskapet før jeg fant en billig reise derifra på solfaktor. Så for å være sikker vil jeg gjerne vite om folk har reist med dem og er fornøyde. Så jeg slipper å kaste bort masse penger, så dra på Gardemoen og ikke ha noen gyldig flyblilett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det så nå ganske seriøst ut, og hvis det er linket dit fra Solfaktor er det vel antalig seriøst, eller? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, antar det, men litt erfaringer gjør ingenting. Lenke til kommentar
wahnsinnsfernreisen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tror nok de er et av de mer solide norske reisebyråene. Ser de har egenkapital per 31.12.2005 på kr. 10.553.000,- og det er ikke så dårlig for norske byråer..... Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har reist med de en del ganger, har aldri hatt noen problemer! Lenke til kommentar
bajslusa Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Funny navn i det minste?!? Hvis man sier det på engelsk, blir ikke det omvei? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 På websiden står det en del interessante ting: Detur Norway AS ble etablert i Skandinavia på slutten av 90-tallet, og er en del av Detur som er en av de største turoperatørene i Tyrkia. ... Det å bli tildelt 3 A som er den høyste rangering innenfor kredittanseelse klassifisert av D&B (Dun & Bradstreet) og i tillegg bli gitt Lindorff Topscore sertifikat som viser til et sundt og solid selskap, styrker Detur sin kredibilitet innen bransjen. Detur er selvsagt fullverdig medlem i Norsk reiselivsforum, Reisegarantifondet og reklamasjonsnemda for selskapsreiser, alt dette for din trygghet. ... Med andre svært seriøst. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Reiste med Detur i juli til Marmaris. Har ingenting å utsette på dem. Ferien var dessuten knallbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå