Tore Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mozilla, gutt eller jente..? (dyrenavn) Det hele har en historie, og utfallet er litt viktig... Hva mener dere...? guttenavn eller jentenavn...? Mozilla Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Firefox mener jeg... Edit: hund, ja gutt.. Endret 3. februar 2007 av Best0 Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg mener fremdeles at det er guttenavn!! Det er jo maskulint! Og et genialt hundenavn Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Firefox er også vært foreslått men ble nedstemt meget fort... Men altså tråden er for Mozilla... Gutt / Jente.? Endret 3. februar 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Camilla, Milla, ... *illa er jentenavn? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dette er katten min. Hun heter Mozilla. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mozilla for jenter. :] Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Det jeg er litt redd... :/ Maskulint jentenavn... Men Godzilla er jo gutt...? (Monsteret) Men, hunderasen er rød, og og ser ut som en rev i hundeskikkelse, så Firefox & Firefox logoen er så godt som hunden.! Derfor jeg kom på Firefox & dermed Mozilla... Men å stå å rope på Firefox går ikke madamen med på... (ikke mozilla heller) hmm... Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det jeg er litt redd... :/Maskulint jentenavn... Men Godzilla er jo gutt...? (Monsteret) Men, hunderasen er rød, og og ser ut som en rev i hundeskikkelse, så Firefox & Firefox logoen er så godt som hunden.! Derfor jeg kom på Firefox & dermed Mozilla... Men å stå å rope på Firefox går ikke madamen med på... (ikke mozilla heller) hmm... 7866663[/snapback] Godzilla er vel både mann/dame på samme tid, da hun/han kan befrukte sine egne egg. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 og en nettleser MÅ vel være mann? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 og en nettleser MÅ vel være mann? 7866841[/snapback] Selvfølgelig, med mindre det er en nettleser som er spesifikt laget for et Mac-basert system Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Så jeg kan konkludere med at Mozilla er et unisex navn...? Når kim kan være jentenavn kan pinadø Mozilla være guttenavn også... Som Sirhaavard sier så synes jeg også å huske at Godzilla var vel tve-kjønnet... Dette er en firefox.! (ikke vår, den er ikke født riktig enda.) Endret 4. februar 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 kjempefin rase! og mozilla funker nok som et unisex-navn, ja. mozi-delen består av udiskutable maskuline kvaliteter, mens illa-endingen viderefører en feminin tradisjon. det burde funke bra som hundenavn også, så kjør på! moziiilllaaaa! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tviler for at det er: En Mozilla eller, Ei Mozilla... er jo helt klart Et Mozilla Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 For meg passer det for begge kjønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå