Ingeniørstudent Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Som overskriften sier så lurer jeg på hvorfor fotballdraktene i norge ikke har spillerens navn på ryggen? Er det ikke bare RBK som har det? Hvorfor? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tjener sikkert mye penger på å ha reklame der istedet. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Tjener sikkert mye penger på å ha reklame der istedet. 7865180[/snapback] Men når norske lag spiller i europa så har de navn bak på draktene. Er det påbudt da eller? Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 tror det er for at dommeren kan skrive navn. eller at det er påbudt i international fotball Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Som overskriften sier så lurer jeg på hvorfor fotballdraktene i norge ikke har spillerens navn på ryggen?Er det ikke bare RBK som har det? Hvorfor? 7865150[/snapback] Lyn har også navn bakpå draktene. Men hvorfor ikke alle klubbene har, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Litt av et spørsmål. Det er vel ikke helt tradisjon for dette i norsk fotball, samt at denne plassen er reservert til reklame. (Som tidligere nevnt.) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er synd! Burde være påbudt med navn bak på draktene Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ett eller annet sted har de reklame der navnet pleier å være.. og så navnet UNDER nummeret (Bundesliga?). Har vi ikke plass noe sted på draktene vi bruker her i Norge? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Som overskriften sier så lurer jeg på hvorfor fotballdraktene i norge ikke har spillerens navn på ryggen?Er det ikke bare RBK som har det? Hvorfor? 7865150[/snapback] Lyn har også navn bakpå draktene. Men hvorfor ikke alle klubbene har, vet jeg ikke. 7875898[/snapback] Lyn har så god plass på draktene, fordi ingen vil sponse dem.... LSK har heller ikke navn på draktene.....der er det sponsorlogo. Riis Bilglass eller noe sånt....ihvertfall på "tippeligadraktene"...... Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå